Meld je gratis aan

waar kan ik iets vragen over mijn deelname fotowedstrijd?

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jul 02, 2013 12:23    Onderwerp: waar kan ik iets vragen over mijn deelname fotowedstrijd? Reageer met quote

Ik hoop dat dit de juiste plek is voor mijn vraag.
Een aantal dagen geleden heb ik voor het eerst een foto ingestuurd voor de Canon fotowedstrijd dieren. Maar ik zag mijn foto niet bij de inzendingen staan. Ik dacht, misschien omdat ik geen lid ben van Zoom (ik koop hem altijd los) dus ik heb een abo genomen op het magazine. Maar nog geen foto zichtbaar. Ik heb vandaag nieuwe ingestuurd. Maar niks.

Doe ik iets verkeerd? Aan wie zou ik dit kunnen vragen?

Bedankt alvast!!

Groetjes
Nuelle
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di jul 02, 2013 16:42    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Nuelle,

Vervelend dat je de foto niet ziet. Ik zet hieronder de stappen die je moet volgen om een foto in te sturen.
1 ga naar: http://zoom.nl/campaign/37/dieren/index.html
2 klik op de zwarte button Ja, ik doe mee
3. je wordt naar je eigen foto's geleid. Klik op de foto die je in wilt sturen bij deze wedstrijd.
4. er komt een pop-up met onze algemene voorwaarden. Als je klikt op Ja, ik ga akkoord met de voorwaarden is je foto ingestuurd.

Als je mee wil doen aan een andere wedstrijd kun je uit het overzicht http://zoom.nl/fotowedstrijden/index.html een van de wedstrijd kiezen. Stap 2 t/m 4 is dan hetzelfde.

Ik hoop dat het zo lukt anders hoor ik het graag.

Vriendelijke groet,
Kim
redactie@zoom.nl
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jul 02, 2013 17:03    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je wel voor het snelle antwoord. Ik heb inderdaad gedaan wat jij omschrijft. Ik kon mijn foto echter niet terug vinden tussen de inzendingen. Hopelijk jullie wel. Very Happy
Wanneer ik nogmaals mijn foto wil indienen krijg ik het bericht dat deze al mee doet met de wedstrijd dus de foto wordt wel als zodanig herkent.

Groetjes
Nuelle
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 09:28    Onderwerp: Reageer met quote

Hoeveel foto's heb je ingestuurd Nuelle?
Deze foto http://zoom.nl/foto/2097504/dieren/indy-less-black.html?object=user&object_id=104392 zie ik ook terug in het overzicht:

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben zodat ik het topic kan sluiten.
Alvast bedankt!
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 10:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er 4 ingestuurd. Smile En ik ben heel blij dat je iig een foto gevonden hebt want dat betekent dat de anderen er waarschijnlijk ook in staan!
Ik wil je heeeeeeel erg bedanken voor de tijd je gestoken hebt in mijn vraag. Super!!

groetjes
Nuelle
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 03, 2013 11:20    Onderwerp: Reageer met quote

Graag gedaan!
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jul 09, 2013 23:52    Onderwerp: Reageer met quote

Ter info: De foto's van de wedstrijden worden weergegeven op basis van datum en tijd van uploaden en niet van het moment van inzenden. Vandaar dat als je een foto die je niet direct daarvoor geupload hebt inzend voor een wedstrijd, deze niet op de eerste pagina van het overzicht te zien is.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: