Meld je gratis aan

beginner of gevorderde

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jul 27, 2013 14:31    Onderwerp: beginner of gevorderde Reageer met quote

hanteert ZOOM criteria voor de vermelding beginner - gevorderde ? Is daar iets over gepubliceerd ?
mvg
henk punt (hmpzoom)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za jul 27, 2013 15:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk het niet. Zag laatst nog een foto van een 'gevorderde' voorbij komen, zonder titel, scheve horizon en gekanteld. Het is verder ook niet echt belangrijk vind ik, vaak zie je al snel genoeg of iemand wat kan of niet.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za jul 27, 2013 15:54    Onderwerp: Re: beginner of gevorderde Reageer met quote

nee dat bepaal jij helemaal zelf, kun je in je profiel instellen.

Sigma 70-200 2.8 APO HSM EX nikkor 105mm 2.8 Nikon macro speedlight SB29Nikon SB600
Naar boven
BerichtGeplaatst: za jul 27, 2013 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

Mag je helemaal zelf invullen. Als jij jezelf als gevorderde ziet vul je dat in, ben je bereslecht maar verdien je er toch je boterham mee ben je opeens Professional.

Wat je wenst Smile

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: