Meld je gratis aan

[Fotoreis met workshops] IJsland: Winter Wonderland

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Workshops van Zoomers
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 22, 2013 00:03    Onderwerp: [Fotoreis met workshops] IJsland: Winter Wonderland Reageer met quote

Dit bericht is geplaatst met toestemming van ZOOM.NL

11-daagse intensieve fotoreis mét fotografie workshops en… kans op noorderlicht.
Van zaterdag 22 februari t/m dinsdag 4 maart 2014 | 4 tot maximaal 6 deelnemers | vanaf €2750

Wil je beter leren fotograferen in een spectaculaire omgeving? Ga dan met me mee naar IJsland deze winter. Je zult intensief bezig zijn met fotografie en je gaat terug naar huis met bijzondere foto’s en als een betere fotograaf.

Ga mee op fotoreis naar IJsland:

• Je bent op het juiste moment, bij het juiste licht, op fotogenieke plekken
• Je komt op bekende én onbekende plaatsen, zoals het weinig bezochte Snaefellsnes: “IJsland in het klein”
• Je slaapt vlakbij fotografische hoogtepunten, wat de kansen op goed weer en mooie foto’s vergroot
• Je hebt uitgebreid de tijd om te fotograferen, te experimenteren en te leren van elkaar
• Je krijgt theorie- en praktijkworkshops, praktijkopdrachten en individuele begeleiding

We reizen met een kleine groep van maximaal 6 deelnemers, waardoor er veel tijd en aandacht voor je is. Mijn aandacht op IJsland is helemaal gericht om jou te helpen dat wat je wilt fotograferen ook echt goed in beeld te brengen. Mijn partner Elly geeft vooral beginnende fotografen extra hulp en ondersteuning. Deze reis is dus geschikt voor iedereen die graag fotografeert, ongeacht het ervaringsniveau.

Onderweg door IJsland geef ik korte workshops in het veld en bespreken we elkaars foto’s om ervan te leren. Omdat je op IJsland zo veel mogelijk aan het fotograferen wilt zijn, geef ik twee uitgebreide workshops in Nederland. Voorafgaand aan de reis krijg je een theorieworkshop en na thuiskomst volgt een praktijkworkshop nabewerking, zodat je het beste kunt halen uit je zelfgemaakte beelden.

Meer weten? Ga naar http://www.vistography.nl/fotoreis-ijsland-winter-2014/

Tot ziens op IJsland!
Anne van Houwelingen

P.S.: Bekijk op een reisimpressie van afgelopen jaar op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=6NH7DxCRmGU
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Workshops van Zoomers Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: