Meld je gratis aan

klacht over bezorging ?? Nee hoor hij komt gewoon niet aan.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 17, 2013 17:53    Onderwerp: klacht over bezorging ?? Nee hoor hij komt gewoon niet aan. Reageer met quote

Dit is nu al de 3e keer dit jaar dat ik zie dat het blad al eerder in de winkel ligt dan op mijn deur mat.
Helaas heb ik de vorige 2 keren ook kunnen bellen. En dan kreeg ik netjes van zoom een nieuwe toegestuurd die wel aan kwam. De vorige werden ook niet later geleverd. Gewoon helemaal niet dus.

Maar nu baal ik er echt wel van. Ik weet het ja zoom kan er niks aan doen het is de schuld van sand post.. Ze zouden die beter opdoeken. Lijkt er wel op dat SAND post nog met paart en wagen de post rond brengt. En zo hier en daar liever thuis de bladen lees dat ze bij de klanten in de bus te gooien.

Denk je neem een abo ben je makkelijk moet je niet in de gaten houden wanneer er een nieuwe komt. Ja moet je nog in de winkel kijken of die er al zodat je weer kan bellen.

Beste mensen bij zoom. Word het niet een tijd om dat hele sand zooitje er uit te gooien en een gewone post te nemen die altijd op aankomt?

Hoop dat jullie begrip hebben voor mijn frustraties??

groetjes een trouw lid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: