Meld je gratis aan

Android 4.3

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jan 30, 2014 20:07    Onderwerp: Android 4.3 Reageer met quote

Android 4.3 maar toch geen digitale editie 2012 downloaden.

Ik heb als kerst cadeau van mijn vrouw een abonnement gekregen op zoom.
Hartstikke leuk natuurlijk maar helaas geen digitale editie tot nu toe.

Mijn vrouw zegt terecht dat onderstaand antwoord niet op de website stond aangegeven.

[size=9]Onderstaand een lijst met Android devices waarbij onze app werkzaam is, mits de versie van uw tablet 4.0+ versie is. Het kan best zijn dat de app werkt op andere Android devices, maar helaas kunnen wij dat niet garanderen.

Nexus 7 (2013)
Galaxy Tab 2 7.0
Galaxy Tab 2 10.1

Mocht uw device er niet bij staan dan kunnen wij helaas niet garanderen dat de app bij u werkt. [/size]

Mijn verzoek om op andere wijze de digitale edities te ontvangen zijn mislukt Rolling Eyes

Het voelt als een koude douche.
En nu maar weer 14 dagen afwachten of ik alsnog een bevredigend antwoord krijg op mijn herhaalde vraagstelling
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do feb 06, 2014 13:33    Onderwerp: Reageer met quote

beste groeimaar

Welke tablet heb jij precies?
Is het een Samsung 3 dan kan dat inderdaad nog even niet. Daar zijn wat problemen mee maar wij zijn er wel mee bezig om dat probleem te verhelpen.

groet
Hans Kluppel
redactie Zoom.nl
Naar boven
BerichtGeplaatst: do feb 06, 2014 20:13    Onderwerp: Reageer met quote

Yarvic Helaas.... gezien onderstaand antwoord van Tanja.....
Wel heeft ze ondertussen aangegeven dat ze heel hard werken aan het ontwikkelen van software, om digitaal lezen eveneens te realiseren voor bijvoorbeeld de pc, smartphone en de Windows tablet.
........Maar ondertussen kan ik niks lezen en snap niet dat er geen cdtje kan worden opgestuurd.......

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wat vervelend dat u problemen heeft met het lezen van Zoom.nl Digitaal. Helaas wordt het digitale lezen niet ondersteund door alle Android devices.
Onderstaand een lijst met Android devices waarbij onze app werkzaam is, mits de versie van uw tablet 4.0+ versie is. Het kan best zijn dat de app werkt op andere Android devices, maar helaas kunnen wij dat niet garanderen.

Nexus 7 (2013)
Galaxy Tab 2 7.0
Galaxy Tab 2 10.1

Mocht uw device er niet bij staan dan kunnen wij helaas niet garanderen dat de app bij u werkt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,

Tanja van Bladeren
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo mei 11, 2014 20:50    Onderwerp: digitale editie downloaden Reageer met quote

hanskl schreef:
beste groeimaar

Welke tablet heb jij precies?
Is het een Samsung 3 dan kan dat inderdaad nog even niet. Daar zijn wat problemen mee maar wij zijn er wel mee bezig om dat probleem te verhelpen.

groet
Hans Kluppel
redactie Zoom.nl
Confused
Beste hanski,

Ik heb nu een ook een HTC one mini maar helaas wordt deze moderne smartphone ook niet ondersteund.
Dus weer geen digitale editie voor mij...
En helaas vanuit zoom ook nog steeds geen hulp.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2014 10:12    Onderwerp: Reageer met quote

De app werkt alleen nog op tablets (Android en iPad), niet op smartphones.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di mei 13, 2014 18:15    Onderwerp: Reageer met quote

Zoals al bekend is het aantal tablets met android dat wordt ondersteund miniem.

En er wordt nog steeds geen mogelijkheid aangeboden om met de pc of laptop de edities te downloaden, wat nu?

Graag uw Hulp in deze.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2014 22:12    Onderwerp: Reageer met quote

helaas is er nog geen oplossing, de app zal niet op korte termijn worden aangepast.
Heb je een standaard abonnement of een digitaal abonnement?
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2014 22:46    Onderwerp: Reageer met quote

De app werkt bij mij (Android 4.4.2, Sony Xperia Tablet Z, custom ROM).

Maar het is in mijn beleving wel raar om brieven en mailings uit te sturen waarin met trots wordt gemeld dat er een Android-app is, terwijl de app in feite maar voor drie type devices (twee merken) wordt ondersteunt. Dat is nagenoeg niets op de complete Android-markt.
Als ondersteuning zo beperkt is, waarom dan zo'n grootse mailing?

Het staat zelfs nog steeds met trots op de homepage, en er staat op http://zoom.nl/digitaal?utm_source=display&utm_medium=leaderboard1&utm_campaign=digabo180414 niets over de zeer beperkte ondersteuning.

Marketingtechnisch niet handig aangepakt.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2014 18:43    Onderwerp: Reageer met quote

Tja wat kan ik hier nog aan toevoegen, het ergste vind ik nog dat er geen alternatief wordt aangeboden. Sterker nog er wordt helemaal niets maar dan ook echt helemaal niets ondernomen. Sad
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: