Meld je gratis aan

www.sr-fotografie.nl

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do mei 08, 2014 08:32    Onderwerp: www.sr-fotografie.nl Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik heb mijn oude website een nieuw jasje gegeven. Graag hoor ik jullie commentaar. www.sr-fotografie.nl
Al heel lang ben ik fanatiek bezig met fotografie. Vooral productfotografie is echt mijn ding. Ooit hoop ik er meer mee te kunnen doen dan de foto's op mijn website laten zien. Verder doe ik regelmatig fotoshoots. Hoe meer ik het doe hoe leuker ik het vind. De uitdaging blijft altijd, want elke shoot is anders. Niets is leuker om mensen blij te maken met een mooie herinnering van zichzelf of hun kind.

Via mijn website hoop ik mensen te vinden die het leuk vinden om door mij op de foto te worden gezet. Ook tips hiervoor zijn van harte welkom.
Ik heb geen fotostudio, maar vind het juist leuk om mensen in hun eigen omgeving of buiten op de foto te zetten. Een ontspannen echte foto is altijd mijn doel.

Ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes,
Sandra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do mei 08, 2014 08:50    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Sandra,

Het 'pop up' effect ie erg leuk, nog nooit eerder gezien Very Happy

klik
BerichtGeplaatst: do mei 08, 2014 09:04    Onderwerp: Reageer met quote

Site ziet er mooi uit!
Waar heb je die mee gemaakt? Ik ben bezig met Wordpress en wil ook Facebook en Twitter implementeren in de site, maar ben er nog niet helemaal uit.

Mooi fotowerk!
Wel twee opmerkingen:
1. Waarom (onder trouwen) twee de zelfde foto's, alleen een in kleur en de andere in zwart - wit? Voor aan te leveren aan het bruidspaar zou dat wel kunnen, maar ik zou die niet beide op de site zetten.
2. De foto's van het bruidspaar op het strand staan scheef. Hier zou ik de horizon even recht zetten.
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2014 17:11    Onderwerp: Reageer met quote

Dank jullie wel.
Site is gemaakt in wordpress met Enfold als thema. Ik heb een klikoptie om naar mijn flicker, facebook of instagram account door te klikken.
Ook heb ik een link gemaakt zodat als ik op mijn facebookpagina SR-fotografie een bericht post dat die ook op mijn site komt.

1. Heb de trouwfoto's in andere volgorde gezet. Idd er kan er wel eentje af ivm dubbel.
2. Als je goed kijkt is het de branding die je ziet op de strandfoto. Als ik de foto met het water recht zou zetten dan staat het bruidspaar scheef. De foto is niet recht van voren genomen maar schuin. Vandaar de vertekening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: