Meld je gratis aan

Hoe ziet jullie werkplek er uit.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat voor computer heb je?
Mac
27%
 27%  [ 5 ]
Windows
66%
 66%  [ 12 ]
Overig
5%
 5%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2014 15:32    Onderwerp: Hoe ziet jullie werkplek er uit. Reageer met quote

Omdat ik graag fotografeer en sinds een tijdje ook graag een stapje verder ga in het bewerken van mijn foto's ben ik vaak wat uurtjes achter mijn computer bezig. Nu heb ik sinds 4 weken een nieuwe inrichting voor mijn thuis werkplek waar ik zeer tevreden mee ben en ik vroeg me af hoe het er bij jullie uit ziet. Misschien kom ik nog op leuke ideeën. Daarom eerst maal hoe het er bij mij uit ziet:

De kast en het sideboard heb ik bestel via deze site (link). Doordat de kast van het zelfde gekleurde hout is als het bureau vormt het een mooi geheel:) Ik werk momenteel zoals jullie kunnen zien op een windows pc. Maar zodra de bankrekening het gaat toelaten ga ik voor een echte iMac! Het enige nadeel is dat je dan ook veel software weer opnieuw moet gaan aanschaffen. Daarom ben ik voorlopig nog even aan het sparen.. Maar hoe ziet het er bij jullie uit? Ook allemaal je eigen werkplekje of zitten jullie gewoon aan de keukentafel? Hier zijn waarschijnlijk veel mac fans of zijn er veel op een windows computer? Ik maak er maar een poll uit dan kunnen we zien wat er hier nog het meeste gebruikt wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do mei 29, 2014 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het "probleem" dat mijn vrouw geen groot computermeubel/systeem zichtbaar in de huiskamer wil. Dus hebben we destijds gezocht naar een compromis. En het werkt prima in mijn geval.

2014-05-29 16.41.54 by Remco van de Sanden, on Flickr