Meld je gratis aan

Zoom.nl app

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2014 09:56    Onderwerp: Zoom.nl app Reageer met quote

Hallo,

Ik maak nu al een paar edities gebruik van de Zoom.nl app. Nu werkt onze tablet echter niet meer helemaal naar behoren, dus wilde ik de nummers op mijn telefoon zetten zodat ik alles toch nog kan blijven lezen. Nu kan ik echter helemaal nergens vinden waar ze opgeslagen staan! Weten jullie misschien waar ik de gedownloade magazines kan vinden?

Groetjes,
Tim Verhoeven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2014 14:38    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Tim,

Bedankt voor je vraag. De app werkt alleen op een tablet en niet op een telefoon. In de app download je edities en deze blijven dan wel in de app staan onder gedownloade edities en niet ergens anders.

Ik hoop je hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2014 09:01    Onderwerp: Reageer met quote

Blijven gedownloade edities wel aan je account gekoppeld? Dus dat als ik een nieuwe tablet koop dat ik gewoon verder kan lezen, mijn abonnement loopt namelijk over een tijdje af.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2014 11:29    Onderwerp: Reageer met quote

De edities blijven in je app staan. Als je een nieuwe tablet koopt, moet je de app opnieuw downloaden dus ook de edities. Als je abonnementsperiode is afgelopen kun je deze edities niet nogmaals downloaden.

Ik hoop je hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: