Meld je gratis aan

Istanbul CD

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 20:34    Onderwerp: Istanbul CD Reageer met quote

Afgelopen week kreeg ik een mail van Zoom over het nieuwe nummer. In de mail stond o.a. dit:
Bij deze editie zit weer een fotocursus op video. Dit keer gaat het over stadssafari in Istanbul. Deze stad biedt veel mogelijkheden voor creatieve fotografie. Het Zoom.nl team trekt de stad in en laat je alle mogelijkheden zien voor fotografie in een bruisende miljoenenstad.

Deze fotocursus zit echter niet bij het blad, ontdekte ik toen Zoom in de bus viel. Hoor ik deze fotocursus wel te krijgen of heb ik het verkeerd begrepen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2014 23:15    Onderwerp: Reageer met quote

Je krijgt hem niet meer op DVD bij het blad, maar kunt hem hier downloaden: http://zoom.nl/fotocursus/14-stadssafari-istanbul
Naar boven
BerichtGeplaatst: za jun 21, 2014 08:55    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjewel. Dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen. Ik ga vandaag gelijk kijken. Ben dol op Istanbul, dus ik heb er zin.

Bedankt voor je antwoord!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: