Meld je gratis aan

Dubbele artikels

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2014 19:33    Onderwerp: Dubbele artikels Reageer met quote

Heb gezocht of dit al gemeld is maar kon niks vinden.

Vorig jaar had ik de fotografie zomer gids gekocht.
Erg interessant en leuk om te lezen, dus dit jaar weer gedaan.

Nu kom ik er achter dat er sowieso 3 artikels PRECIES het zelfde zijn als vorig jaar, en als het nou kleine artikels zijn oké, maar ze zijn alle 3 van minimaal 4 a 5 bladzijdes.

Daarom bewaar ik die van vorig jaar gewoon, zodat ik ze nog een keer lezen maar dit vind ik nogal belachelijk!

Covers
Architectuur
Filmen
Fotosafari

[Mod]
Foto's omgezet in links. Ze trokken het forum wat uit vorm.
[/Mod]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2014 19:54    Onderwerp: Reageer met quote

en daarom ben ik geen abonnee meer.

Sigma 70-200 2.8 APO HSM EX nikkor 105mm 2.8 Nikon macro speedlight SB29Nikon SB600
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2014 20:15    Onderwerp: Reageer met quote

Dit ben ik in verleden ook tegen gekomen. De abonnee service reageerde toen laconiek erover. Dit zal wel een foutje van de drukker zijn. Dit is één van de reden dat ik geen abonnee ben.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: