Meld je gratis aan

Sony A37 of A55

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Sony
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2014 00:48    Onderwerp: Sony A37 of A55 Reageer met quote

Hallo mensen,

Ik heb op dit moment een sony a100 en sony a350 maar merk dat de sony a100 mijn fotografie niet meer aankan (trage scherpstellen en niet genoeg iso bereik) en nu ben ik aan het kijken naar een nieuwe camera, en twijfel heel erg tussen een Sony A37 of A55, kunnen jullie mij hier wat meer informatie over geven heb hem nodig voor sportfotografie, dus iso waarde is best belangrijk dus zo min mogelijk ruis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2014 08:44    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

De modellen die je noemt zijn al wat oudere modellen en mogelijk niet meer leverbaar.

Afhankelijk van je budget zou ik zelf dan eerder uitkijken naar de A58 of de A77MarkII. Met name van de laatste hoor ik lyrische berichten van mensen die vliegende vogels fotograferen, dus dan zal het met sport ook wel goed zitten. Ook op hogere ISO presteren deze camera's prima. Denk zelf beter als de A37 of A55.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2014 09:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wou dat ik die modellen kon veroorloven. De modellen die ik noem wou ik 2de hands gaan aanschaffen maar wou eerst wat meer informatie over de modellen van Jullie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2014 09:04    Onderwerp: Reageer met quote

Ok, dat kon ik niet weten vandaar dat ik al voorzichtig een budget vermeldde ...

Wat kun je wel uitgeven dan? Met de komst van A77ii zijn er vast mensen die hun A58 te koop aanbieden.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2014 09:11    Onderwerp: Reageer met quote

Er staat een A55 op MP. Voor 150 euro meer heb je een nieuwe A58, die veel beter presteert op hogere ISO's en waar de EVF stukken, maar dan ook stukken beter is als die op de A55.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2014 16:55    Onderwerp: Reageer met quote

Heb zelf al 3 jaar een A55 en die bevalt mij prima. Paar kleine dingen mis ik wel op die A55. De A55 was de eerste Sony met vaste spiegel.

De A37 is 2 jaar jonger dan die A55 en ze verschillen op kleine punten. Als ik tussen deze beide camera's zou moeten kiezen, dan koos ik denk de A37. De A37 is nieuwer, heeft lens correctie, kan ratio flitsen, electronische voorsluiter. De A55 is daarin tegen weer net iets sneller en display heeft veel hogere resolutie.
Hier een vergelijk tussen beide camera's
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Sony Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: