Meld je gratis aan

Foto verdwenen bij 'nieuwe foto's'

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 20, 2014 21:29    Onderwerp: Foto verdwenen bij 'nieuwe foto's' Reageer met quote

Hallo Zoomers,

ik heb zojuist een foto geupload, en heb daar een ook reactie op ontvangen.
Wilde graag nog even kijken waar hij inmiddels stond, maar kom hem niet meer tegen bij de zojuist geuploade foto's.
Wel zie ik de foto's waarbij hij in de buurt stond, maar de foto zelf is echt alleen nog maar te vinden via mijn eigen profiel.

Dit kan ik me van eerder ook al eens herinneren, maar vind het nu toch wel vreemd worden.
Ook zie ik bijvoorbeeld vaak, als ik naar een volgende pagina blader, de 1e 2 rijen nog foto's van de pagina daarvoor. Er lijkt dus iets niet helemaal lekker te gaan.

Hebben jullie daar ook wel eens last van? En zo ja, zou de websitemaker misschien dit probleem eens kunnen onderzoeken?

Grtz Frank.

Edit: Zojuist weer een nieuwe batch foto's gearriveerd, en plots staat mijn foto er ineens weer bij op pagina 2. Blijft vreemd Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 20, 2014 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom je "hoge brug" nu nog tegen op pagina 2 en 3

En ja, het lijkt erop dat je je eigen foto's na uploaden daar niet kan terug vinden - zelfde ervaring - en ook is het vrij normaal - zie niet anders gebeuren - dat laatste rijen meegenomen worden naar boven van de volgende pagina.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: