Meld je gratis aan

Teruggezet

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za sep 20, 2014 02:32    Onderwerp: Teruggezet Reageer met quote

Ik zag vandaag dat ik blijkbaar door mijn jaar abonnement bij zoom heen ben gegaan. Nou is het een aardig roerig jaar geweest hier en heb ik meerdere malen gelezen dat het zoom + abonnement niets toevoegde.

Toch had ik graag van tevoren willen horen dat ik daarna weer terug zou worden gezet naar een beperkter abonnement.

Nu word ik namelijk vandaag opeens geconfronteerd met de melding dat ik niets meer kan uploaden. Als dit mij een paar weken van tevoren was gemeld, met daarbij ook de voordelen van een nieuw abonnement, dan was ik waarschijnlijk wel overstag gegaan.

Maar omdat ik eigenlijk alleen betaal voor een beetje extra opslagruimte, vraag ik me af waarom ik nog weer een zoom + abonnement op de website zal nemen. De discussies en topics (foto's) van de betrokken mensen hier ben ik zeker niet vergeten.

Dus ik vraag me af waarom ik niet gewoon even van tevoren een melding krijg dat mijn abonnement bijna afloop en daarnaast een lijstje wat de voordelen zijn voor mij als lid. Want nu heb ik 450 mb in gebruik en zou ik eerst mijn account leeg moeten gaan halen om überhaupt weer te kunnen gaan uploaden. Dat haalt voor mij het plezier wel weg.

Graag zou ik hierop een reactie krijgen van de redactie en/of klantenservice. Want zoom + had afgelopen jaar opeens geen meerwaarde meer terwijl ik daar wel een abonnement op had, maar daar is verder ook niet meer op teruggekomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za sep 20, 2014 21:56    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Ik ga er vanuit dat redactie en/of klantenservice hier op zullen reageren, maar houd er wel rekening mee dat het nu weekend is. Daarbij kijkt men niet elke dag op het forum. Ook iets om rekening mee te houden.
[/Mod]

BerichtGeplaatst: zo sep 21, 2014 00:32    Onderwerp: Reageer met quote

Daar ben ik mij bewust van! Bedankt iig voor de reactie.
Mvg
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 22, 2014 13:23    Onderwerp: Reageer met quote

beste PNCO

Wat vervelend dat je geen foto’s meer kunt uploaden. Afgelopen jaar hebben we alle Zoom+ abonnees geďnformeerd over het stoppen met Zoom+. Wellicht is deze e-mail tussen het wal en schip geraakt. Om je account weer te upgraden, kun je een abonnement af te sluiten op Zoom.nl. Dit kan een abonnement zijn waarbij u het tijdschrift door de brievenbus ontvangt of een digitaal only abonnement. Op www.zoom.nl/abonnement kunt u al onze huidige aanbiedingen terug vinden. U kunt het abonnement aanvragen via onze website of bellen met onze klantenservice op telefoonnummer: 0161-459582. Zodra uw nieuwe abonnement is vermeld u in uw profiel uw abonneenummer en postcode en kunt u weer uploaden.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr sep 26, 2014 19:52    Onderwerp: Reageer met quote

Is het mogelijk om het account leeg te maken, zodat ik opnieuw kan beginnen? Zit momenteel niet in de situatie dat ik geld over heb voor een abonnement met magazine nml.

bij voorbaat dank
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 29, 2014 09:56    Onderwerp: Reageer met quote

beste PNCO

dit is eventueel wel mogelijk,
wil je dan dat we al je foto's verwijderen?

groet
Hans
redactie Zoom.nl
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 29, 2014 22:38    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Hans,

Fijn om te horen. Indien mogelijk wil ik de laatste foto (Reflecting Tranquility) bewaren, maar als dat niet kan, dan heb ik er ook vrede mee als alles wordt leeggemaakt.

Mvg
Pieter
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo okt 15, 2014 23:36    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou het op prijs stellen als het account een keer wordt leeg gemaakt. Het is inmiddels weer twee weken later

Mvg
Pieter
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: