Meld je gratis aan

Enkele video's 'Fotocursus op DVD' werken niet.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do sep 25, 2014 19:48    Onderwerp: Enkele video's 'Fotocursus op DVD' werken niet. Reageer met quote

Hallo mensen,

Ik heb me, als beginneling op gebied van fotografie, onlangs geabonneerd op Zoom. Ik vind de video fotocursussen in de shop geweldig en ik heb deze video's met veel plezier bekeken en gedownload. Er zijn echter een aantal video's die niet werken en ruim voor het einde worden afgebroken (zowel in IE, Chrome als Firefox) Uit de reacties bij één van de video's, http://zoom.nl/fotocursus/11-stadssafari, lijk ik ook niet de enigste met dit probleem te zijn. Is dit euvel bekend en wordt dit nog verholpen? Of kan de oorzaak toch bij mij zelf liggen?

De video's die niet probleemloos lijken te werken zijn: Studioportret, Stadssafari, Zwart-witfotografie en de Jubileum video.

Ohja, mocht er iemand zijn die me nog aan de oudere DVD's kan en wil helpen zou ik daar zeer erkentelijk voor zijn!

Groeten,
Erik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 29, 2014 09:51    Onderwerp: Reageer met quote

beste Erik

we gaan hier naar kijken, weet je of het telkens op hetzelfde moment is,
bv bij stadssafari iedere keer op 31:15 ?
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 29, 2014 15:27    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad telkens op hetzelfde punt (ik durf zo niet exact te zeggen welk punt het is). Dan stopt de film bij het afspelen en als ik probeer de video te downloaden wordt deze ook telkens op hetzelfde punt afgebroken.

Groeten,
Erik
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo okt 08, 2014 15:11    Onderwerp: Problemen met downloaden opgelost! Reageer met quote

Beste Zoomers,

De problemen met het volledig downloaden van de fotocursussen is inmiddels opgelost. Mochten er nog meer vragen zijn, dan horen wij dat graag.

Groetjes!
Gwenny
Zoom.nl
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo okt 08, 2014 22:16    Onderwerp: Reageer met quote

Geweldig. Dank jullie wel!

Groeten,
Erik
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: