Meld je gratis aan

compatibel converter voor nikon

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Nikon
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za okt 11, 2014 22:48    Onderwerp: compatibel converter voor nikon Reageer met quote

welke converter (1.4) of (2) is compatibel met nikond 3200 body en AF-S Nikkor 55-300 mm1:45 5-56 G E D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 12, 2014 10:01    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk eens bij http://www.hansbraakhuis.nl/ Daar staat bij objectief testen een pdf document over converters.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 12, 2014 11:43    Onderwerp: Reageer met quote

Zover ik weet is er g een originele Nikon TC die past op jouw lens. Dan zal je moeten zoeken bij 3d party zoals Kenko oid. Hij zal iig al fysiek moeten passen.
Dan komt erbij dat je lens niet uitblinkt qua optische kwaliteit op de range van 200-300. Zet je daar een TC tussen zal deze kwaliteit er niet op verbeteren natuurlijk. JE moet dan al afstoppen tot F8, lukt dat met je onderwerpen en sluitertijden.
Persoonlijk denk ik dat als je het met een 300mm waar al een 1.5 cropsensor achter hangt en dus een FOV van 450mm krijgt nog afstand te kort komt je ook even bij je techniek moet gaan kijken. Kijk of je dichterbij kan komen, andere invalshoeken etc.

Een optisch goede TC kost waarschijnlijk al net zo veel als je lens alleen. IS dat de investering waard met deze lens?

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Nikon Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: