Meld je gratis aan

Stemmen met cijfers.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> IdeeŽnbus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 30, 2014 11:43    Onderwerp: Stemmen met cijfers. Reageer met quote

Ik heb een voorstel. Per geposte foto kun je een stem uitbrengen mits de auteur deze functie niet heeft uitgevinkt. Prachtig systeem. Maar mijn voorstel is dat het stemmen op foto`s blijft zoals het is maar daarnaast een ook een cijfer stem kan worden uitgebracht op de geplaatste foto. Een cijfersysteem van 1 t/m 10. Nu heb je een puntensysteem waarbij je een stem geeft of geen stem geeft. Er zit niets tussen in. Veel kijkers hadden waarschijnlijk wel een 7 als cijfer willen geven maar net niet een stem. Dat is nu niet zichtbaar. De gevorderde zullen zeer waarschijnlijk betere cijfers scoren dan de beginnende fotografen. En dat zie ik als een punt van leerproces voor de beginnende op de gevorderde en de gevorderde weer op de semi en professionele fotografen. Zo leer je van elkaar mede via het cijfersysteem. Graag jullie mening over dit voorstel.

Mvg Ton (goodluck)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 30, 2014 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk idee, al wordt vaker het sterren systeem hiervoor gebruikt. Dus 1 t/m 5 sterren, net zoals je ook je foto's in je eigen catalogus kunt waarderen.

Vind persoonlijk 10 stappen ook wel erg veel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 30, 2014 21:16    Onderwerp: Reageer met quote

Je moest eens weten hoeveel discussie er over is geweest sinds 2005 en uiteindelijk is er voor de huidige situatie gekozen. Er is voor alles wat te zeggen, maar als er niet serieus beoordeeld wordt (vriendjes etc), maakt het niet uit welke methode er wordt gebruikt.

www.macrofoto.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> IdeeŽnbus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: