Meld je gratis aan

Feedback gezocht

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2014 13:10    Onderwerp: Feedback gezocht Reageer met quote

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik hier de vraag geplaatst over bloggen of niet op mijn website. Heb hier toen leuke reacties op gehad.
Inmiddels is het al een paar maanden later en zijn er meerdere blogs op geplaatst. Veel reacties op gehad uit mijn omgeving, maar ik ben eigenlijk op zoek naar feedback van mede enthousiaste (hobby)fotografen.
De stukjes over mijn beleving bij de shoots spreken voor zich. Een paar stukjes heb ik een simpele uitleg gegeven hoe een foto tot stand is gekomen.
Graag hoor ik jullie op of aanmerkingen.

Mijn website is:
www.SR-fotografie.nl

Blogs:
http://www.sr-fotografie.nl/blog/

Alvast bedankt,

Sandra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2014 18:13    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Je mag je oude topic in dit geval gewoon kicken hoor. Je hoeft niet steeds een nieuw topic te openen als het over dezelfde eigen website gaat. Deze gaat dus op slot.
[/Mod]

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: