Meld je gratis aan

[Fotomaatjes] Brabant

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Samen op pad
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 11, 2015 18:47    Onderwerp: [Fotomaatjes] Brabant Reageer met quote

Ik zal me even voorstellen in het kort

Ik ben Mike, 18 jaar en volg de opleiding grafische vormgeving. Al van kinds af aan ben ik bezig met mijn passie en liefde voor fotografie, en ik ben er ook elke dag wel mee bezig of je komt er wel mee in aanmerking.

Ik woon zelf in Brabant, ben student dus kan gratis reizen. Dus reizen is geen probleem voor me alleen moet het natuurlijk niet helemaal in de uithoek van Groningen zijn Rolling Eyes

Mij lijk het leuk om een keer na school in de avond, of in de vakanties regelmatig samen met iemand op pad te gaan.

Dagje of avondje naar een stad zoals Amsterdam, en plekken zoals rotterdam het erasmusburg. Verder urbex, natuur, luchtvaart, kortom. In elke soort fotografie heb ik wel wat ervaring, in de een meer als in de ander. Maar mij lijkt het gewoon leuk om samen gezellig met iemand af en toe ergens heen te gaan of in kleine groepjes. Weer wat kunnen leren van elkaar en inspiratie op te kunnen doen.

Als je interesse hebt of vragen kan je natuurlijk altijd een privéberichtje sturen!

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: zo jan 11, 2015 19:12    Onderwerp: Reageer met quote

TIP heb je al eens gekeken bij de andere oproepen. Er zijn er meer die graag samen op pad gaan. Wellicht handig om in die topics te reageren ? Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 11, 2015 20:51    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt, heb ik gekeken maar de meeste topics zijn uitgestorven.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: zo jan 11, 2015 23:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben bang dat dat met dit topic net zo hard gebeurt. Men plaatst wel voor zichzelf, maar reageert in dit geval amper op elkaar. Je kunt beter iets concreets plannen. Dan is de kans veel groter dat je een club bij elkaar krijgt. Evengoed succes Wink
BerichtGeplaatst: di nov 10, 2015 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

Waar kom je vandaan ?
Ik zoek ook nog fotografie gezelschap omg veghel....
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Samen op pad Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: