Meld je gratis aan

[Evenement] De Final 4 - Race Circuit Zandvoort

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr mrt 06, 2015 12:08    Onderwerp: [Evenement] De Final 4 - Race Circuit Zandvoort Reageer met quote

Beste Zoom'ers,

De Final 4 is de laatste en beslissende wedstrijd van het Winter Endurance Kampioenschap. Op de eerste zaterdag van maart zal elk punt van belang zijn om te bepalen wie zich winterkampioen mogen kronen.
De wedstrijd wordt verreden op zaterdag 7 maart en vormt de laatste wedstrijd van het Winter Endurance Kampioenschap.
In het Winter Endurance Kampioenschap kan elke equipe meestrijden om de wintertitel. Men hoeft niet persť de snelste auto te hebben. Wel moeten de coureurs strijden om elke seconde, om zo de zege te pakken in de eigen divisie.
De toegang tot de Final 4 is gratis. Bezoekers die met de auto naar Zandvoort reizen, betalen Ä 6,00 per auto.

Afgelopen weekend was ik er met de Off-Road en ik ben ook morgen 07-03-2015 van plan om langs te gaan bij het Race Circuit.

Het gehele programma begint om 12:00. Wie van jullie lijkt het leuk om samen met mij een dagje Race Circuit Zandvoort te gaan bewonderen?

Ik kom regelmatig op Race Circuit..

Tips:
Neem (uiteraard) je camera mee, extra accu, geheugenkaarten, evt. een tas met eten en drinken ( en goede schoenen ).
Op zo'n dag ben je best veel aan het lopen, en zeker rond om het circuit door de duinen kun je prachtige foto's maken, maar het is wel heuveltje op en af...
Verder neem een goed humeur mee.. en ik heb gemerkt dat vanaf de duinen je minimaal een 85mm lens nodig hebt wil je beetje de auto's er mooi op krijgen.
Ik fotografeer zelf met een 18-200 mm. En voor de pits neem ik altijd mijn 35mm prime mee... Just in case..

Gezellig! En wellicht tot morgen!

Groeten,

Bart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: