Meld je gratis aan

sloop en bouw van pand

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jun 02, 2015 10:15    Onderwerp: sloop en bouw van pand Reageer met quote

Hoi allemaal,

Ik had dit al een keer gevraagd, maar misschien bij een verkeerd onderwerp geplaatst omdat ik geen reactie heb gekregen.
Wil het toch graag nog 1 keer proberen.
Ik heb nu sinds een paar weken een nikon 3200 met een 18-55mm en 55-200mm.
Ik ben nog in de oefenfase maar nu komt er een moment aan waarop ik mijn camera heel goed kan gebruiken. Eigenlijk net iets te snel want ik ken mijn camera nog niet supergoed.
Ik zal uitleggen waar het om gaat.
In de familie hebben wij een huis (wat veel emotionele waarde heeft) wat binnenkort gesloopt gaat worden en opnieuw opgebouwd gaat worden, maar het blijft in de familie. Nu wil ik dus een fotoboek gaan maken van het hele proces. Mijn vraag is of jullie leuke ideeŽn hebben qua creativiteit, ik heb al wat dingen in mijn gedachten, maar hier hebben jullie toch veeeel meer ervaring en kan ik andere ideeŽn opdoen. En misschien zitten er mensen op dit forum die verstand hebben van gebouwen fotograferen. Of mensen die ervaring hebben met urbexfotografie.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: di jun 02, 2015 17:25    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Het is jammer dat je (nog) geen antwoord hebt gekregen op je vraag, maar een dubbelpost plaatsen is ook in dat geval niet de bedoeling. Ik sluit deze dus. Mocht men toch ideeŽn hebben, dan kan men die kwijt in je eerder topic. Ik zal dat overigens wel verplaatsen naar Tips en trucs.
[/Mod]

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: