Meld je gratis aan

Wel abonnee maar ben nu gedegradeerd tot geen abonnee

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jun 02, 2015 18:14    Onderwerp: Wel abonnee maar ben nu gedegradeerd tot geen abonnee Reageer met quote

Ik ben inmiddels al 3 werkdagen bezig om de Zoom klantenservice te overtuigen van het feit dat ik wel abonnee ben maar dat mijn account inmiddels op -geen abonnee- staat. Ik kan dit niet wijzigen en ik kan niets meer uploaden.
Vanuit de Zoom klanten"service" krijg ik de tip mijn Samsung app te verwijderen en anders om in te loggen met mijn naam en wachtwoord Rolling Eyes

Ik gebruik geen Samsung app en ik log al jaren in met mijn naam en wachtwoord.

Kan iemand mijn account weer op - abonnee- zetten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: di jun 02, 2015 23:39    Onderwerp: Reageer met quote

Dat hebben heel veel mensen hier, maar dat kun je gewoon bij je account instellingen weer fixen door je abonneenummer in te vullen als het goed is.
Je kunt het dus gewoon zelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2015 17:53    Onderwerp: Reageer met quote

edvawa schreef:
Dat hebben heel veel mensen hier, maar dat kun je gewoon bij je account instellingen weer fixen door je abonneenummer in te vullen als het goed is.
Je kunt het dus gewoon zelf.

Dankjewel voor je antwoord. Wat jij voorstelt heb ik al ontelbare malen uitgevoerd. Ook met mijn abonneenummer. Ik blijf echter de status -geen abonnee- houden.

Ik heb hier inmiddels 1x over gebeld met Zoom en 4x over gemaild. De klantenservice blinkt, zoals elke klantenservice, uit in het geven van totaal onzinnige antwoorden. Zachtjesaan begin ik knap pissig te worden.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2015 21:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sta zelf ook als niet abonnee op Zoom.nl terwijl ik het (nog) wel ben, maar vind het niet zo heel boeiend.
De klantenservice van IDG is wel vaker niet al te klantvriendelijk bevonden, commercie gaat voor klanten helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2015 21:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het wel boeiend want als niet abonnee heb je maar 50 mb ruimte voor je foto's. Als abonnee heb je heel veel meer. Daar betaal je ook voor. Ik kan nu niets meer uploaden, tenzij ik 3/4 van mijn foto's ga verwijderen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2015 14:28    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er moeite voor moeten doen maar inmiddels is mijn probleem opgelost. Zoom kent dit probleem. Het komt wel vaker voor dat iemand, door een controle, even een andere status heeft. Dat dit in mijn geval 7 dagen duurde was wel nieuw.

Mocht een ander dit probleem hebben dan heb je wellicht iets aan mijn berichtje.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: