Meld je gratis aan

Geen abonnee of klant nummer als je lid wordt

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jul 22, 2015 11:41    Onderwerp: Geen abonnee of klant nummer als je lid wordt Reageer met quote

Hebben er meer mensen last van het volgende probleem: Sinds afgelopen vrijdag ben ik abonnee geworden van Zoom.nl. Netjes per iDeal betaald en ook direct afgeschreven van mijn rekening. Je zou verwachten dat je per email van Reshift direct een klant of abonnee nummer krijgt zodat je gebruik kan maken (zoals beloofd in de advertenties) van de features op deze site. Ben beginnend fotograaf en wil graag de DVD's bekijken die mij helpen bij het fotograferen. Helaas was het niet zo een feest. Je betaald en je aanvraag moet worden behandeld.

Het blijkt dat de database met abonnees, zo verteld mij de afdeling klantenservice, nog niet beschikbaar is bij Reshift en tot die tijd niets gedaan kan worden, m.a.w. wel abonnement incasseren maar niet leveren wat je verkoopt. Volgens de mevrouw op de klantenservice moet ik een mail sturen naar....... de klantenservice. We proberen uw vraag binnen 14 werkdagen te beantwoorden, het is wat druk??? Ondertussen loopt wel je abonnement! Wie heeft dit probleem nog meer? Ik hoor graag van jullie. Groet, A.S.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo jul 22, 2015 15:51    Onderwerp: Reageer met quote

Je beschrijf precies het probleem waarom ik na 6 jaar mijn ABO stop gezet heb, veel beloven vrijwel niks doen.

Embarassed Twisted Evil Evil or Very Mad Mad Idea Question Question Question
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 22, 2015 15:52    Onderwerp: Reageer met quote

Oja ITOS zoek maar in de database
Naar boven
BerichtGeplaatst: di sep 01, 2015 19:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, zeer herkenbaar. Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ze hier een mail overgestuurd en na drie weken kreeg ik een reactie van twee verschillende mensen. Beiden met de tekst, zoom.nl valt deze week in je brievenbus. Ja, dat lag hij inderdaad, maar dat was mijn vraag niet. Weer geprobeerd te bellen en weer was het nummer niet bereikbaar. Maar weer een mail gestuurd, deze kreeg ik terug omdat het nog het oude mailadres was, goede gevonden en weer verstuurd. Nog steeds geen antwoord. Ik steeds bozer, dus vanmorgen weer gebeld en nu kreeg ik een hele aardige meneer aan de telefoon, die gaf mij het 6 cijferige abonneenr. Ik zei tegen hem dat dit niet werkte. Hij vroeg of ik mij al had geregistreerd. Ja zeker had ik dat al, dan moest ik het nummer in mijn profiel zetten en dan zou ik van alle extra's gebruik kunnen maken. Met mijn stomme kop, ben ik schijnbaar te goed gelovig, want toen ik het vanavond probeerde stond er doodleuk, dit moet een getal van 6 cijfers zijn, dus morgen maar weer bellen. Grrrrr.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di sep 01, 2015 21:12    Onderwerp: Perfecte Klanten...service Reageer met quote

Heel herkenbaar ! Ook netjes betaald via Ideal verder niks nada nope Sad
Contact formulier ingevuld ( automatisch antwoord het is druk ? )
Dan maar bellen gelijk een automatisch antwoord apparaat .."het is nu erg druk" ? en dat was het. Hoezo druk ?? waarmee dan ? Een database overzetten hoeft toch geen dagen/weken te duren .. Maar goed betalen gaat super snel, de rest is ronduit slecht geregeld ! Verder een mooi blad dat Zoom ( die ik nu maar gewoon in de winkel ga kopen ) zonder abonnee nummer Sad
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo sep 02, 2015 09:36    Onderwerp: Jaaaaaaaa.... ik heb een nummer! Reageer met quote

Beste Allemaal,
Ik heb wederom naar Reshift gebeld en gezegd dat ik NU een nummer wil hebben. Een zeer behulpzame meneer heeft toen ter plekke een nummer voor me aangemaakt en zinsdien heb ik toegang tot de site en heb ik van de week mijn eerste Zoom in de bus gekregen!

Gewoon volhouden en het gaat je lukken!!
Naar boven
BerichtGeplaatst: za sep 05, 2015 08:55    Onderwerp: Precies hetzelfde Reageer met quote

Ook ik heb ondertussen een abonneenummer die werkt. Ik heb ook dagelijks mails verstuurd naar alle adressen die ik kon vinden en opeens kreeg ik er eentje terug waarin stond dat ik het opnieuw moest proberen en dat het zou werken. En inderdaad eindelijk werkt het. Very Happy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: