Meld je gratis aan

L-Bracket

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di okt 13, 2015 17:06    Onderwerp: L-Bracket Reageer met quote

Wie heeft er ervaring met een L-Bracket
Ik ga steeds meer mijn Body verticaal op mijn statief zetten misschien een fout van mij vooral in smalle straatjes
Maar op mijn statief vind ik het niet fijn werken

Waar moet ik op letten bij aanschaf want ik zie zoveel prijsklasse

gr Tom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 13, 2015 14:54    Onderwerp: Reageer met quote

Voor welke camera is het?

Gebruik zelf L brackets van Markins voor mijn camera's en dat werkt meer dan prima. Erg makkelijk als je wil switchen. De Markins zijn helaas niet goedkoop. De goedkopere varianten wel eens gehad, maar greep toch terug op mijn vertrouwde Markins. Deze waren toch net wat steviger.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za nov 14, 2015 12:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een Nikon D7100

Aan de rechter zijde een grootte klep voor de Sd kaarten en aan de linker zijde een aantal punten voor b.v afstand bediening

Deze kleppen wil ik gewoon vrij houden dat ik niet wat moet gaan verzetten of een stekker van de afstand bediening om een bocht in de body moet zetten

gr Tom
Naar boven
BerichtGeplaatst: za nov 14, 2015 15:28    Onderwerp: Reageer met quote

Als je kant van de kaartjes afdekt, kun je die vanaf de andere kant leegzuigen. Als je wilt hoeven die nooit uit de camera.

Net zoiets als : ik wil een trekhaak, maar er mag niets uitsteken........of geen trekhaak of uitsteken......
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo nov 15, 2015 12:05    Onderwerp: Reageer met quote

192357 schreef:
Ik heb een Nikon D7100

Aan de rechter zijde een grootte klep voor de Sd kaarten en aan de linker zijde een aantal punten voor b.v afstand bediening

Deze kleppen wil ik gewoon vrij houden dat ik niet wat moet gaan verzetten of een stekker van de afstand bediening om een bocht in de body moet zetten

gr Tom

Dan kan er geen L bracket aan , want die komt aan de zijkant, dat is de bedoeling ervan.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo nov 15, 2015 14:41    Onderwerp: Reageer met quote

stouten schreef:
Dan kan er geen L bracket aan , want die komt aan de zijkant, dat is de bedoeling ervan.

dan kan er wel een l bracket aan, die zit vanderen vast, statiefaansluiting, en is dan gebogen zodat er aan de zijkant van de camera nog een statiefaansluiting komt.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo nov 15, 2015 16:10    Onderwerp: Reageer met quote

hjanssen schreef:
en is dan gebogen zodat er aan de zijkant van de camera nog een statiefaansluiting komt.

En daar zitten de klepjes voor afstands bediening en GPS bij een Nikon D7100
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo nov 15, 2015 17:09    Onderwerp: Reageer met quote

hjanssen schreef:
en is dan gebogen zodat er aan de zijkant van de camera nog een statiefaansluiting komt.
nou en! zorgen die ervoor dat er geen l bracket opkan? nee, je moet alleen iets verzinnen voor de ab, gps is alleen maar luxe. vaak zitten er gaten in voor kabels of anders kun je misschien de bracket omdraaien, zodat die voor de kaartklep zit.

soms moet je 2 ongemakken tegen elkaar afwegen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: