Meld je gratis aan

Feedback website christopher.photos

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di nov 10, 2015 22:30    Onderwerp: Feedback website christopher.photos Reageer met quote

Hallo allemaal!

Ik heb gewerkt aan een nieuwe website zodat mensen een idee krijgen van wat ik doe. Nu ben ik op zoek naar feedback over zowel vorm als inhoud, en ik zou erg blij worden van wat kritiekpuntjes.

De website: Christopher A. Dominic Fotografie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do nov 12, 2015 20:54    Onderwerp: Reageer met quote

Wel ik denk dat het geen succes is... ik zit nog steeds te wachten totdat er ook maar iets getoond wordt..........

Na vele pogingen toch wat van je FrontPage - niet aantrekkelijk - gezien.

Portfolio ??? wel daar krijg ik de gedachte bij dat die nog in ontwikkeling is... er blijft een irritant bloem beeldje "knipperen"

Albums: 2 linkjes welke niet gevolgd / geladen worden.

Ik zag wel dat je - bijna - alles baseert op javascript... dat is niet aan te bevelen. Mijn tip, gebruik alleen die javascripts welke goed ondersteunend zijn voor de gebruikers interface (dus die met een response tijd kommen kleiner dan 1 seconde)

Daarnaast dien je er ook rekening mee te houden dat er niet gecached wordt en dat leid er ook toe dat acties langer duren dan dat je lief is.

Bevindingen met: IE11 op w8.1
Naar boven
BerichtGeplaatst: do nov 12, 2015 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je wel voor je feedback, in2lapland! Ik wist niet dat de combinatie IE11/W8.1 niet werkte (had alleen IE11/W10 getest). Ik heb een aanpassing gemaakt in de serverconfiguratie en het zou nu moeten werken. Zou je er weer naar kunnen kijken?
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr nov 13, 2015 18:27    Onderwerp: Reageer met quote

Die aanpassing is picobello...

leuk gedaan: portfolio en de albums, maar ik zal wat minder foto's tonen op de "start"-'pagna;s (2 rijtjes van 5 random gepakt uit de albums) en het wat meer thematische indelen en bijvoorbeeld jalbum functionaliteit toevoegen, zodat je kan bladeren door de "vergrote"-foto's.

Wat ik wel mis is dat er geen snelle mogelijkheden zijn om naar de FrontPage of ander album te gaan.... ik houd niet zo van scrollen Wink dus ik blijf redelijkerwijs bovenin je pagina's hangen..

Check: IE11 on W7E: OK, wel tragere laadtijden
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: