Meld je gratis aan

Help er komt rook uit mijn studio flitslamp

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 02, 2016 13:33    Onderwerp: Help er komt rook uit mijn studio flitslamp Reageer met quote

Er komt rook uit mijn studio flitslamp, ik heb nog maar 10 foto's gemaakt. En ik wacht elke keer netjes op de piepier. Mijn oude lampen zijn in rook opgegaan deze had ik dan ook 6 jaar. Mijn nieuwe lampen gebruik ik net voor de 2e keer. Doe ik iets verkeerds?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 14, 2016 16:06    Onderwerp: Re: Help er komt rook uit mijn studio flitslamp Reageer met quote

Lijkt me niet, als ze nieuw zijn dan is het garantie werk neem ik aan. Elco's zijn vaak boosdoeners als er rook uit een apparaat komt. Controleer wel of je spanning goed staat ingesteld, sommige apparaten zijn ook geschikt voor 110 volt en hebben daar meestal een schakelaartje voor. Misschien handig om te melden om welk merk en type flitser het gaat.
BerichtGeplaatst: di feb 16, 2016 14:39    Onderwerp: Reageer met quote

Wat zou je doen bij een nieuwe TV waar rook uit komt? Steeds opnieuw proberen of terug? Gewoon terug en waarom bij een flits anders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: