Meld je gratis aan

Synergy Eleven

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jan 07, 2016 20:42    Onderwerp: Synergy Eleven Reageer met quote

(ik hoop dat dit mag, ik zit op het goede deel van het forum in ieder geval, toch Razz?)

Synergy Eleven is een project van 11 studenten van de Fotovakschool (waaronder ikzelf). Hiervoor gaan wij samenwerkingen aan met andere creatieven, waaronder modeontwerpers en illustratoren, wat uiteindelijk in een boek wordt samengebracht. Aangezien wij veel fotografie-gerelateerde dingen plaatsen, wilde ik dit graag onder de aandacht brengen.

Om mensen op de hoogte te houden van het proces, schrijven we ook om de dag een blog! We zouden het super tof vinden als je een kijkje neemt op onze Facebookpagina en website. We luisteren ook graag naar tips en ideeën, omdat we dit ook voor het eerst doen. Alvast bedankt!

https://www.facebook.com/synergy11NL/ en www.synergy11.nl.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 08, 2016 22:03    Onderwerp: Re: Synergy Eleven Reageer met quote

christineroad schreef:
...We zouden het super tof vinden als je een kijkje neemt op onze Facebookpagina en website. We luisteren ook graag naar tips en ideeën, omdat we dit ook voor het eerst doen. Alvast bedankt!

Da's ongeveer hetzelfde, wat velen van onze bezoekers ook vinden en zouden appreciëren. Ook zij zouden het tof vinden, als mensen hun site zouden bezoeken en commentaar zouden leveren.

Idee! Zou het niet supertof zijn, als studenten van de Fotovakschool (lees: jullie) op het forum van ZOOM.NL hun hulp zouden bieden om amateurs en semi-profs hier op weg te helpen?
BerichtGeplaatst: vr jan 08, 2016 22:42    Onderwerp: Re: Synergy Eleven Reageer met quote

Misschien ligt het aan mij, maar hoezo die cynische toon? Ik wil graag meer posten op het forum, maar zo voel ik mij niet bijzonder welkom geheten.

Maar ik wil best op je 'aanbod' ingaan hoor Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za jan 09, 2016 21:44    Onderwerp: Re: Synergy Eleven Reageer met quote

christineroad schreef:
Maar ik wil best op je 'aanbod' ingaan hoor Wink

Deal!

Wink

Mijn opmerking was niet cynisch bedoeld; eerder serieus. Maar ik kan je wel redelijk begrijpen, nu ik het teruglees. Ik werd gewoon getriggerd door een eerste post, waarin gevraagd wordt om een site te bekijken en zag door je woordkeus een mogelijkheid om die bal terug te kaatsen.

En uiteraard ben je hier van harte welkom!
BerichtGeplaatst: di mrt 29, 2016 19:43    Onderwerp: Reageer met quote

In ieder geval vind ik het een mooi initiatief. Ik neem zeker een kijkje Smile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: