Meld je gratis aan

camera tas rolstoel?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mrt 28, 2016 15:21    Onderwerp: camera tas rolstoel? Reageer met quote

Omdat mijn camera met alle spullen niet meer in een klein tasje passen wil ik heel graag een mooie camera rugzak oid.
Maar omdat ik in een rolstoel zit vroeg ik me af of er hier mensen zijn die tips hebben waar ik rekening mee kan houden.
ik hang momenteel vaak mijn rugzak gewoon aan mijn rugleuning, maar misschien zijn er nog andere betere oplossingen Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma mrt 28, 2016 18:24    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom op het forum Josine. Ik zou je in contact kunnen brengen met twee vrienden van me, die ook fotograferen én in een rolstoel zitten. Stuur me maar even een persoonlijk bericht met je Facebookaccount of je e-mailadres. Ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2016 12:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het gevraagd aan mijn vrienden en die kwamen met de volgende antwoorden:

Gerard: Een rechttoe rechtaan tas, bovenlader, op schoot zetten, en de draagband om de middel/buik heen.

Robbert: Zo doe ik het eigenlijk ook, alleen hang ik de band om mn nek. Voorheen had ik ook een rugtas, die hing ik dan met 1 band om mn nek en zette hem op mijn schoot. Maar dat was niet heel handig omdat als ik dan wat nodig had moest hij toch van mijn nek af

Hoop dat je er wat mee kunt.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: