Meld je gratis aan

Photoshop Elements 15

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2016 13:37    Onderwerp: Photoshop Elements 15 Reageer met quote

Ik werk nu nog met Photoshop Elements 13, heb versie 14 bewust overgeslagen omdat deze voor mijn gevoel te weinig toevoegde aan versie 13. Sta nu dus voor de keuze om versie 15 aan te schaffen Úf om nog een jaartje 13 te blijven gebruiken. Is er iemand die mij kan helpen om hierin een keuze te maken? Wat voegt versie 15 concreet toe? Voor de volledigheid, de beheermodule gebruik ik niet, het gaat mij enkel om fototechnische bewerkingen.

Daarnaast nog een vraag, versie 13 kon ik op (mijn) pc en laptop (van zoonlief) installeren en op beiden gebruiken, enkel niet tegelijkertijd. Op die manier hoefde ik geen twee licenties te kopen. Hoe zit dat met versie 15, kan dat daar nog steeds? Of moet zoonlief nu zijn spaarpot omkeren? Smile

Op voorhand dank voor eventuele reacties !

Xander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2016 18:29    Onderwerp: Reageer met quote

voor wat het waard is 15 14 13

die beslissing wel die ga ik niet maken voor je, wat voor de 1 een voordeel / verbetering is kan voor een ander het tegenovergestelde betekenen

het kan best zijn dat je goedkoper uit bent als niet zoon meelift maar dat jij meelift... en dan verwijs ik naar de studenten versie, ik weet uiteraard niet de situatie.... het kan totaal naast het paaltje zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: