Meld je gratis aan

Foto beheer, foto's vergelijken

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di nov 29, 2016 23:47    Onderwerp: Foto beheer, foto's vergelijken Reageer met quote

Hallo,
Ik ben op zoek naar software waarbij ik makkelijk verschillende foto's vanuit 1 verkenner kan 'markeren' zodat ik ze kan vergelijken. Normaal gesproken dubbelklik je op een foto, dan vergroot deze en als je vervolgens een andere foto dubbelklikt dan is de eerste foto weer weg. Dat is dus niet de bedoeling. Ik wil graag meerdere foto's met elkaar kunnen vergelijken om de voortgang of mutaties van de gefotografeerde objecten te kunnen vergelijken, ze moeten dus blijven staan. . Misschien een beetje moeilijk uitgelegd, maar ik hoop dat het toch een beetje duidelijk is.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2016 00:09    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik in de finder klik op een foto opent hij in preview, en daarvan kan ik meerdere windows tegelijk open hebben.

Maar ik gebruik liever een programma als Lightroom. Daarin zit onder andere de 'compare'-mode, waarin je twee foto's naast elkaar kunt bekijken. (en je kunt ook door de bewerkgeschiedenis van een foto heen lopen, of schakelen tussen 'before' en 'after')
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2016 00:15    Onderwerp: Reageer met quote

dank voor je reactie! Echter, ik wil graag 4 of meer foto's naast elkaar kunnen zetten. Elk onderwerp wordt elke maand gefotografeerd gedurende 2 jaar....
Lightroom lijkt mij ook iets te duur voor een soort viewerfunktie. Ik wil best voor iets betalen, geen probleem, maar ik doe verder niets met Lightroom.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2016 11:10    Onderwerp: Reageer met quote

In de gratis FastStone fotoviewer kan je maximaal vier foto's met elkaar vergelijken.
Zie: http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2016 17:38    Onderwerp: Reageer met quote

FastStone schijnt goed te bevallen. TS is er stil van! Very Happy
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma dec 05, 2016 00:20    Onderwerp: Reageer met quote

haka schreef:
dank voor je reactie! Echter, ik wil graag 4 of meer foto's naast elkaar kunnen zetten.

Dan dubbelklik je er toch gewoon op in de Finder?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: