Meld je gratis aan

Zesendertig - Een einddoel als vertrekpunt

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2016 02:00    Onderwerp: Zesendertig - Een einddoel als vertrekpunt Reageer met quote

Dag allen,

Ik ben nieuw op dit forum en wel met een reden.

In 2017 wil ik mijn fotografische skills naar een nieuw niveau brengen. Via mijn blog 'zesendertig' wil ik op ontdekkingstocht gaan hoe er geld valt te verdienen via fotografie. Hoe ik dat ga doen, dat valt nog te ontdekken. Ofwel heb ik geluk en heb ik een klant die iets wil, ofwel ben ik hopeloos en sta ik op een rommelmarkt prints te verkopen. Niets staat momenteel vast.

Op mijn blog wil ik ook leren foto's beter te maken, die tips deel ik maar al te graag met de mensen die zin hebben om het te volgen. Eťn van de eerste dingen die ik wil gaan uitzoeken zijn cinemagraph.

De titel 'zesendertig' is niet zomaar gekozen. Ik wil in 36 pogingen een 36mm camera aanschaffen, ofwel mijn eerste full-frame camera. Ik weet dat een full-frame camera niet automatisch betere foto's geeft, maar het geeft me wel de kans om te streven naar een einddoel. Als ik dat doel bereikt heb, zou ik in theorie in staat moeten zijn geld te verdienen via fotografie.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken? De blog: https://zesendertig.be/

Hebben jullie nog tips of ideŽen? Laat het me gerust weten via deze weg! Smile

Groeten,
Guillaume
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: