Meld je gratis aan

fotomappen op camera (geheugenkaart)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2017 15:49    Onderwerp: fotomappen op camera (geheugenkaart) Reageer met quote

Hallo,
ik had in het verleden een Canon Powershot G10,
ik kon die camera zo instellen dat er elke dag een nieuwe map werd aangemaakt, mits ik die dag foto's maakte, zo kreeg ik dus niet een bulk foto's in 1 map.

Ik bezit nu een Nikon Coolpix P510 maar ik kan deze optie niet vinden in het toestel, is het wellicht mogelijk dat dit geen optie is bij deze dit toestel?
Bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2017 18:17    Onderwerp: Reageer met quote

Wat staat er in de gebruiksaanwijzing hierover?
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2017 23:19    Onderwerp: Reageer met quote

Geen idee, ik heb 'm tweedehands gekocht en daar zat geen gebruiksaanwijzing bij.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2017 23:28    Onderwerp: Reageer met quote

En is het erg lastig om in Google iets als "nikon coolpix p510 handleiding" in te voeren?
Ik doe maar een suggestie hoor.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2017 01:04    Onderwerp: Reageer met quote

StefanJC schreef:
Geen idee, ik heb 'm tweedehands gekocht en daar zat geen gebruiksaanwijzing bij.

en die kan je overal downloaden
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2017 08:30    Onderwerp: Reageer met quote

blanco schreef:
En is het erg lastig om in Google iets als "nikon coolpix p510 handleiding" in te voeren?
Ik doe maar een suggestie hoor.

Fijne reactie op mijn vraag, tjonge, dit is weer typisch Nederland he,
weet je wat? laat maar zitten. Sorry dat ik jullie heb lastig gevallen met mijn (schijnbaar) stomme vraag.

Stom dat ik veronderstelde dat er misschien iemand op het forum hier zou zijn die ook zo'n camera heeft en gewoon kan zeggen: ja of nee, dat is wel of niet mogelijk met dit toestel. Ja erg stom van mij, tjonge, ik heb nooit geweten dat ik zo stom was. Pfoeh.

Fijne dag verder. Evil or Very Mad
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2017 08:31    Onderwerp: Reageer met quote

fotograaf66 schreef:
StefanJC schreef:

en die kan je overal downloaden

oh ja en gewoon antwoord geven op een vraag is ook ZO moeilijk.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2017 09:00    Onderwerp: Reageer met quote

Kom kom, rustig an Wink je krijgt geen antwoord op je vraag dus ben je boos? Het grote wereldwijde internet biedt alles, dus ook gebruiksaanwijzingen. Hoe heb je dit forum gevonden Wink even zelf wat moeite doen en als je het echt niet kan vinden nog eens vragen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2017 11:07    Onderwerp: Reageer met quote

StefanJC schreef:
Sorry dat ik jullie heb lastig gevallen met mijn (schijnbaar) stomme vraag.

Om te beginnen vind ik het geen stomme vraag, anders had ik niets eens de moeite genomen te reageren.
Maar ..... veel antwoorden zijn nu eenmaal in de gebruiksaanwijzing te vinden. Ik heb de camera zelf niet, dus heb ik even de gebruiksaanwijzing gedownload en ja hoor daar stond (weliswaar enigszins verscholen) het antwoord in!
Goede foto's maken begint met het goed beheersen van je camera. En daar is nu juist die handleiding zo handig voor!
Dus ik neem aan dat je inmiddels even hebt gegoogeld en de handleiding hebt gedownload. Dat is niet stom, integendeel dat is slim! Heb je die handleiding niet gedownload, dan zou ik het op zijn minst gemakzuchtig noemen.

En mocht je het niet in de handleiding kunnen vinden, dan kan ik je het paginanummer wel geven.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Camera's Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: