Meld je gratis aan

Advies gezocht

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mrt 27, 2017 19:08    Onderwerp: Advies gezocht Reageer met quote

Hoihoi,

Ik ben Bram, woon in Etten-leur, en heb redelijk wat tips/advies nodig.

Ben een nogal beginnende fotograaf, wil er echt goed in worden, maar weet niet goed welke kant ik uit wil, en regelmatig mislukken de foto's op de handmatige/half automatische standen, waardoor ik vaak op de auto/creatieve modus kom.

Ik heb een Canon EOS 1200D, met de standaard 18-55 kit lens, een Canon EF 75-300MM F/4-5.6 III lens + een Tamron 18-270MM F/3.5-6.3 Di ll VC PZD.

Zelf fotografeer ik vaak in de Efteling, Safaripark Beekse Bergen, dieren + natuur op de (kinder)boerderij bij mij in de buurt en regelmatig een of ander evenement in Etten-Leur.

Hopelijk kan ik hier geholpen worden met advies voor het maken van mooie foto's + een evt. richting die ik kan gaan rondom fotografie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma mrt 27, 2017 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Het advies, volg een (beginners) cursus zodat je weet hoe je je camera in moet stellen, wat het doet en wat het betekend. Heeft mij een goede zet gegeven.

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma mrt 27, 2017 22:32    Onderwerp: Re: Advies gezocht Reageer met quote

Brammeke schreef:
regelmatig mislukken de foto's op de handmatige/half automatische standen

Wat bedoel je met mislukken? Heb je een voorbeeld?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: