Meld je gratis aan

Bruidsfotograaf Toscane

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Overige vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2016 13:38    Onderwerp: Bruidsfotograaf Toscane Reageer met quote

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum. Zelf ben ik geen fotograaf, maar ik heb wel een vraag aan jullie. In augustus 2018 ga ik trouwen in Toscane, Italië.

Met een weddingplanner zijn wij veel voorbereidingen aan het treffen. Ook de fotograaf is daarbij ter sprake gekomen. Een Italiaanse fotograaf kent alle bijzondere plekken in de omgeving, maar communicatie is vermoedelijk moeizaam.

We zijn nu aan het kijken of wij een Nederlandse fotograaf mee kunnen nemen die het een mooie aanvulling op zijn of haar portfolio vindt om op zo'n locatie een bruiloft te fotograferen. De fotograaf kan op onze kosten het gehele weekend (welkomstfeest op vrijdag, bruiloft + feest op zaterdag en afscheidsontbijt op zondag) meedraaien. Ook de vlucht wordt betaald.

Zou dit interessant zijn voor een ervaren bruidsfotograaf? Deze vraag is niet bedoeld om nu al een fotograaf te vinden, maar meer om te polsen of een NL'se fotograaf meenemen een optie is.

Bij vragen hoor ik het graag. Bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2016 15:09    Onderwerp: Reageer met quote

Het gebeurt idd wel vaker dat fotografen worden meegenomen/ingevlogen voor bruiloften.
Het is alleen zoeken naar de juiste fotograaf die dit wil doen in deze opzet en die et werk levert wat jullie voor ogen hebben.

Succes iig Smile

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2016 22:54    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil niet lullig doen, maar je vraagt eigenlijk of iemand gratis voor je wilt werken. Leuk als alles vergoed wordt, maar het blijft drie dagen keihard werken (ik ben al 10 jaar bruidsfotograaf, dus ik weet *hoe* hard het werken is) zonder dat er iets verdiend wordt.

En "leuk voor je portofolio" klinkt aardig, maar ik kan er geen beleg mee op mijn boterham betalen.

Nou zijn er -hopelijk voor jou- vast wel mensen die er anders over denken, maar een ervaren professionele fotograaf verdient geld met zijn werk, en hoe leuk een lokatie in het buitenland ook klinkt, werk is werk. Dus ik denk niet dat je een pro gaat vinden op deze manier.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di mrt 21, 2017 20:16    Onderwerp: Reageer met quote

Het lijkt mij niet meer dan redelijk dat de reis- en verblijfskosten worden betaald en ook een uurloon.
Volgens mij is dat toch over de dagen samen een €2500,-
Immers, het werk thuis om de foto's "af te maken" komt er ook nog achteraan.

Tja, in de garage thuis betaal je ook gauw een €75 per uur en waarom deze vakman dan minder zou moeten verdienen kan ik dan niet bedenken.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo mrt 22, 2017 11:14    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Niet nodig zo'n oud topic omhoog te schoppen.
[/Mod]

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Overige vragen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: