Meld je gratis aan

[TKA] Olympus OM-D E-M10 + diverse lenzen + meer + garantie

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Te koop aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 08, 2018 22:59    Onderwerp: [TKA] Olympus OM-D E-M10 + diverse lenzen + meer + garantie Reageer met quote

In zeer goede staat verkerende set gebaseerd op de Olympus OM-D E-M10 systeemcamera

Wat zit er allemaal bij:

- Olympus OM-D E-M10 body, scherm voorzien van screenprotector vanaf dag 1 (zit er nu nog op)
- Olympus ECG-1 grip twv €69
- Olympus 14-42 3.5-5.6 II R standaardzoom + zonnekap
- Panasonic 45-200 3.5-5.6 telezoom + zonnekap
- Panasonic 20 1.7 + zonnekap + Hoya NDX8 3 stops grijsfilter
- 3 batterijen. 1x origineel en 2x Hähnel met computergestuurd oplaadstation met oplaadpercentage

Ik verkoop de set graag in 1 geheel, maar mocht je interesse hebben in losse lenzen of een combinatie van bovenstaande artikelen, neem dan even contact op. Uiteraard is alles ter plaatse (Alphen aan den Rijn) te bekijken en te testen, graag zelfs, maar verzenden is ook mogelijk. Ik zal dan mijn uiterste best doen om alles zo goed mogelijk te verpakken.

Prijzen:
Body + grip + standaardlens + accu's: €325 (nog bijna 6mnd garantie op de body)
Panasonic 20/1.7: €175
Panasonic 45-200: €175

Totaalpakket: €650

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Te koop aangeboden Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: