Meld je gratis aan

Even voorstellen
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2007 11:11    Onderwerp: Even voorstellen Reageer met quote

Hallo allemaal,
Ik ben Marian en woon in het oosten van het land.
Ben in het bezit van 2 honden die een dankbaar fotografieonderwerp vormen Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2007 18:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Marian,

Welkom op Zoom. Wij hopen dat je veel plezier hebt hier, en je honden ook Smile

"Ik kan geen ijzer met handen breken, maar wel handen met ijzer..." -- Anonieme Italiaanse onderhandelaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2007 23:13    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Marian, have fun!!
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2007 21:34    Onderwerp: Reageer met quote

Omdat het topic van deze thread erg van toepassing is stel ik me hier ook meteen maar even voor. De naam is Sander, woon in het midden van het land, en ben gek op reizen. Fotograferen wordt tijdens onze reizen eigenlijk steeds interessanter, vandaar dat ik recent een wat uitgebreidere compactcamera gekocht heb, de Canon Powershot A710IS, inclusief onderwaterbehuizing omdat we op onze snorkeltrips ook onderwater steeds mooiere foto's willen maken.

Ik merk, als ik in de gallery naar de foto's kijk, dat ik nog lang niet op het nivo ben van de gemiddelde foto-plaatser hier, maar hoop met behulp van deze site toch op een wat hoger nivo te komen. Ik vind het zowiezo al erg leerzaam om de foto's te bekijken en commentaren te lezen.

De foto's die op mijn website onder de afdeling reizen staan laat ik nu achter me, en probeer vanaf nu zowel qua compositie als kwaliteit interessantere foto's te maken. Mr. Green

De geplande reizen voor dit jaar zijn USA-West per camper, en Marsa Alam Egypte. Ik ben zelf misschien wel het meest benieuwd naar de foto's waarmee we terugkomen. Shocked
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2007 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

Hey, nog een Soestenees, Welkom Smile

Je kan hier veel leren, dus kijk lekker rond en stel vragen wanneer je iets wil weten.

(ps Donk: hadden we hier niet al een topic voor? Mr. Green)

"Ik kan geen ijzer met handen breken, maar wel handen met ijzer..." -- Anonieme Italiaanse onderhandelaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2007 21:49    Onderwerp: Aangenaam Reageer met quote

Hallo allemaal,

Aangenaam kennis te maken. Ook ik zal van deze situatie even gebruik maken en mij voorstellen:
Ik ben Leontien, 23 jaar en woonachtig in Bornerbroek (Twente). Ik heb sinds kort de hobby om te fotograferen en heb een toestel besteld. Ik ben van plan om veel fotos te maken en vind deze site erg prettig om elkaar feedback te geven op gemaakte fotos. Het leukste vind ik om opgroeiende kinderen te fotograferen.

Groetjes Leontien

http://gallery.zoom.nl/user/25670/leontien/
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 22:27    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo!
Ik zal me maar even voorstellen.
Ik ben Natasja Kristel, 15 jaartjes jong (in september 16).
Ik ben nu ongeveer 1.5 á 2 jaar bezig met fotograferen en heb sinds 2006 ook een website (www.pictures4u.nl.tt). Ben druk bezig om een .nl site te krijgen, maar dat kan nog wel even duren i.v.m. beperkte kennis Shocked

Ik hoop hier veel te gaan leren in elk geval!
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2007 18:49    Onderwerp: Reageer met quote

hey Smile ga me ook even voorstellen
mijn naam is Rebecca, ik ben nu 15 jaar oud (of jong). ik ben al een tijd bezig met fotograferen, 2 jaar nu denk ik. nou, ik ben hier dus gekomen om natuurlijk foto's te laten zien, maar vooral om te zien hoe andere mensen het zoal doen. ik moet nog veel leren over fotografie Wink en hoop dat hier ook wel een beetje te doen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2007 21:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ook dan maar,

Hey,

Ik ben Aram, 14 jaren jong, ik doe Gymnasium en ik woon in omgeving Haarlem.
Ik heb, sinds kort, zeker intresse in fotografie en alles wat erbij hoort! Nu moet ik alleen nog een camera kopen die een beetje redelijk is voor een beginner.

Mijn huidige spul: mijn mobiel, altijd op zak (Sony Ericsson K800i) en een digitale camera (Samsung Digimax S500).

Ik hoop hier heel veel te leren, en later ook mijn foto's te showen.

Mvg,

Aram
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2007 11:13    Onderwerp: Reageer met quote

Slecht dat ik het nooit heb gedaan...

Ik ben Randy, 22 jaar woon in tilburg en ga in augustus beginnen met de fotografie aan de fotovakschool in boxtel. Ik fotografeer nu al aardig wat jaartjes voor het bedrijf waar ik werk en voor een van nederlands grootste vechtsportforums.
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2007 10:09    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, zal ik me ook nog maar ff voorstellen dan.

Martijn, 28 jaar geboren en getogen in Stadskanaal en woon daar ook nog steeds. Wou me al tijden wat meer met fotografie bezig gaan en sinds ik een Fuji s5600 gekocht heb en me hier aangemeld heb is dat dus ook het geval.

Ben nog niet zo lang bezig dus zo hoogstaand is het allemaal nog niet. Heb er nog niet zo veel staan maar hier is m'n link: http://gallery.zoom.nl/user/26515/m-knegt/myimages/

Hoop hier veel te leren en inspiratie op te doen, maar dat zal wel lukken als ik die foto's op gallery soms zie!!! (nog een lange weg te gaan!)

Groeten,
Martijn (M Knegt)
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2007 12:39    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga me ook even hier voorstellen.

k'ben Kathleen 18 jaar en woon al bijna een jaartje samen met mijn vriend in NL.
Kom eigenlijk uit BE.
Ik ben echt helemaal verzot op fotografie maar moet nog heel veel oefenen Razz
Gelukkig helb ik nog alle tijd daarvoor.
Op dit moment ben ik in bezit van een simpele compact camera en een spiegelreflex *nog met een foto rolletje*
Maar hij maakt erg mooie foto's.

Ik hoop hier heel veel bij te leren en natuurlijk in verloop van tijd wat foto's te plaatsen in de Gallery

Groetjes MissLoliDoll
Naar boven
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2007 11:31    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Mijn naam is Dick (op het internet heet ik Moody), en fotografie is uiteraard mijn hobby. Wel een steeds groter wordende hobby. Sinds het digitale tijdperk zijn intrede heeft gedaan, ben ik mij steeds meer gaan interesseren voor fotografie. Ik ben begonnen met een compactcamera van Kodak, en daarmee ging ik steeds meer experimenteren, totdat ik tegen steeds meer beperkingen aanliep.

Sinds kort heb ik dus een spiegelreflex, te weten de Nikon D40 (nu nog met alleen de kitlens). Bewust voor een instapmodel gekozen, want ik weet nog vrij weinig van spiegelreflex-fotografie. Maar ik ben al stevig aan het oefenen!

Verder kan ik nog melden dat ik alweer 37 jaar ben, getrouwd en een zoon. Er is een 2e op komst (in juli) dus dat wordt weer volop foto's maken!
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr mei 04, 2007 11:03    Onderwerp: Reageer met quote

G'morning

Ik ben Joeri, kom uit Amersfoort en ben 18 jaar.
Kwam via Google dit forum tegen en het ziet er erg goed uit moet ik zeggen.
Ik heb zelf (nog) geen camera maar daar komt met een week verandering in Laughing
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr mei 04, 2007 12:24    Onderwerp: Reageer met quote

--

Laatst aangepast door matthijsnikond50 op wo apr 14, 2010 15:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Volgende
Pagina 1 van 54

Ga naar: