Meld je gratis aan

Even voorstellen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 51, 52, 53, 54  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do mei 22, 2014 09:29    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik was aan het zoeken op internet naar antwoorden op mijn vragen en kwam hier terecht. Wat een leuke site is dit. Ik kende het blad al maar dit nog niet. Hoop hier nog veel te komen. Altijd leuk om met mensen met dezelfde hobby te discussieren en ervaringen uit te wisselen.

Mijn naam is Sandra en fotografeer nu al bijna 20 jaar. In het begin voor hobby maar door fanatiek reizen nu wel meer. Inmiddels doe ik ook regelmatig fotoshoots. Ik heb een baan dus het fotograferen doe ik buiten werktijd. In de toekomst hoop ik vooral met mijn productfoto's wat meer te kunnen doen. Ik ben op zoek naar ingangen hiervoor, maar dat is niet makkelijk.
Inmiddels heb ik mijn website vernieuwd en ben best trots op het resultaat.
www.SR-fotografie.nl

Tot snel.
Groeten,
Sandra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di jul 01, 2014 22:49    Onderwerp: even voorstellen Reageer met quote

Hallo allemaal,

Even voorstellen.

Ik ben Patrick, 32 jaar en sinds vandaag in het bezit van een Canon EOS 700D met EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM lens.

Ik ben nog een beginner wat fotografie betreft.
Maar ga de komende tijd veel leren.

Ook ga ik de workshop volgen die ik bij aanschaf van het toestel kreeg.

Ook hoop ik hier op het forum de nodige kennis op te doen!
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 24, 2014 22:35    Onderwerp: voorstellen Reageer met quote

Hallo,

Ik ben Christina en 35 jaar. Ik heb sinds vandaag een Sony Cybershot DSC-HX400V. Ik heb bewust gekozen voor een camera waarbij ik geen lenzen hoef te verwisselen, maar wel zelf diverse instellingen kan aanpassen. Ik hoop hier veel te leren daarover, aangezien ik nu nog echt een groentje ben.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jul 29, 2014 14:06    Onderwerp: Actiever deelnemen! Reageer met quote

Hallo, mijn naam is Henk van Lambalgen en zou graag wat actiever mee ZOOMen. Bij veel mensen zie ik veel commentaar onder de foto's en zijn de foto's vaak bekeken. Bij mij gebeurd dit sporadisch... Dit zal ook aan de foto's liggen Laughing Maar hoe genereer ik meer activiteit. Is dit door zelf actiever mee te praten bij andere foto's of is hier ook een actief forum onderdeel voor.

Voorstellen is altijd een goed idee dus bij deze. Mensen zijn mijn onderwerpen en deze neem ik onder vuur met een D700. Ik ben 33, fotografeer al jaren en zit op dit moment nog op de fotovakschool.

Hier kan je meer van mij zien... https://www.facebook.com/HenkvanLambalgen
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 08, 2014 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

Toch wel zo netjes om mezelf even voor te stellen dus bij deze:

Hooi ik ben Tessa!

Na een studie audiovisuele vormgeving als freelancer bezig in fotografie en film (alleen wel eerst een jaar wezen reizen dus nu weer een nieuwe start).

Waar ik vooral fotografeer en film zijn op feesten en evenementen en verder wat ik dagelijks tegenkom en ik hou ervan om mensen te shockeren met beeld.

Mijn site: www.tessadegeus.nl

Dus dat =)

Groetjes Tessa!
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo sep 14, 2014 20:11    Onderwerp: Aangenaam Reageer met quote

Hallo,

Zal me ook netjes voorstellen. Ik ben Patrick, 43 jaar en sinds kort eigenaar van een Sony HX300. Mijn eerste "wat betere" camera dan een compactcamera. Voorheen een Canon Ixus60 gehad, maar die was een beetje op. Aangezien ik nu wat meer eisen stel aan mijn foto's, een uitgebreidere gekocht. Ik twijfelde tussen de Sony en de Canon SX50, uiteindelijk door de verkoper overgehaald om de Sony te nemen. Nog geen moment spijt van gehad. Het enige minpuntje is dat je niet in RAW kunt schieten en als je een foto via de zoeker maakt, je het voorbeeld ook in de zoeker ziet. Dat zou ik graag op het lcd scherm willen zien.

Urbex foto's vind ik fantastich, dat probeer ik dan ook zover het mogelijk is. Ben nog veel instellingen aan het uitproberen, en lees veel tips hier op het forum.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do okt 02, 2014 15:10    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal, ook ik wil me graag even voorstellen.

Op alle fora waar ik aangemeld ben is mijn nickname "piwi" maar deze was hier al bezet.

Mijn naam is Paul Weekers, 31 jaar jong en woon in Brabant samen met mijn vrouw en dochtertje. Ik fotografeer nu zo`n 8 jaar.

Sinds 2011 fotografeer ik met zeer grote regelmaat dwz elke week minimaal 1 dag en ben er meerdere dagen per week mee bezig (bewerken, fotoclub, exposities, uitwerken van ideeën enz).

Mijn interesse op fotografie gebied is zeer breed maar ik richt me vooral op Urbex, dieren, portret en long exposure.

Ik fotografeer voornamelijk met mijn Canon 5D MK3 waar een aardig arsenaal aan objectieven bij zitten.

Ik las de Zoom altijd met vakantie en ben sinds kort lid geworden. Zodra ik tijd heb zal ik wat foto`s uploaden.

Voor de geďnteresseerde: http://www.paul-weekers.nl en http://www.urban-exploration.info
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: vr okt 17, 2014 11:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar eigenlijk pas sinds de laatste weken wat actiever geworden.
Mooi moment om me ook maar even voor te stellen.

Ben 38 jaar en woon in de omgeving van Breda. Getrouwd en we hebben een dochtertje van 5 jaar. Daarnaast loopt er ook nog een choco-labrador en een konijn in huis rond.

Mijn grootste hobby is Koikarpers. Heb 2 vijvers (8m3 en 20m3) gevuld met deze prachtige dieren.
Aanvullend hieraan zit ik in het bestuur van een Koi-vereniging (www.koi2000.com) en ben ik de hoofdredacteur van ons magazine.

Naast koikarpers ga ik fotograferen steeds meer waarderen en gezien de werkzaamheden voor de vereniging een mooie combi. Daarnaast vind ik het leuk om foto's te maken van de natuur en de dieren.

Mocht je nog meer willen weten van me, dan hoor ik het wel. Very Happy
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma okt 20, 2014 16:14    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi!

Me net ingeschreven hier, altijd interessant om bij te leren en info te verzamelen of uitwisselen:)

Ben een bijna 26-jarige goudsmid in Zevenaar, uit Terneuzen en ben het liefst op reis Wink

Ben pas anderhalf jaar me aan het verdiepen in fotograferen, en de progressie is goed merkbaar. Het is verslavend, op een goede manier!

Vooral landschapsfotografie, portretten moet ik nog meer mee oefenen, en productfotografie doe ik voor mijn eigen werk(sieraden dus), en dat begint ook beter te gaan.

Nou dat was het voor nu, hoop dat ik hier de komende tijd vaak rond zal hangen
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo nov 02, 2014 17:02    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi mijn naam is Eddie

ik ben niet zo,n fotograaf heb ook maar een simpele camera de powershot A560 van canon
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo nov 02, 2014 18:31    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo!
Ook ik zal me even netjes voorstellen Very Happy
Ik ben Brenda, 31 jaar en kom uit Zwijndrecht (vlakbij Rotterdam)
Ik fotografeer voor de hobby, in het bezit van een nikon camera met 3 lenzen waaronder de vandaag aangeschafte macro 105 mm. Al dik een jaar stond ie op mijn lijstje en nu eindelijk in mijn bezit! Hoop een hoop tips hier op te kunnen doen!
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2014 13:24    Onderwerp: Reageer met quote

Ha, dit topic had ik nog even over het hoofd gezien. Maar ik zal mij ook nog even voorstellen. Ik ben Rico, 30 jaar oud. Al een tijdje bezig met fotografie en heb nu de stap gezet om er ook professioneel wat meer mee aan de slag te gaan. Kleine klusjes voor naast het werk zeg maar. Ik heb me hier aangemeld omdat fototips altijd welkom zijn en het gaat natuurlijk nooit vervelen om over je hobby te lezen of te schrijven.
Groeten.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2014 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben hier al even actief. Op forum pas recent. Maar toch zal ik mij even voorstellen.

Mijn naam is Dick. Ik ben 27 jaar jong. Ik fotografeer voor mijn hobby.
Mijn favoriete onderwerpen zijn race sport en landschap.

Ook heb ik een website waar nog wat meer over mij te lezen is. En meer foto's van mij staan.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jan 12, 2015 15:09    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo iedereen,
Mijn Dirk Dales ik woon in Swifterbant Flevoland en ik ben 46 jaar jong. Mijn hobby’s zijn mijn oldtimer en fotografie. Portret fotografie vind ik erg leuk om te doen, maar meestal willen mijn modellen niet (vrouw en dochter). Graag zou ik daar wel eens wat meer mee willen doen, maar mijn werk als treinmachinist op spoor onderhoudsmachines maakt dat lastig. Ik werk namelijk bijna altijd s ’nachts en elk weekend. Ik kan natuurlijk wel vrij nemen mits ik het maar tijdig doe. Het zou mij erg leuk lijken om zoiets een keer te doen in groepsverband. Een fotoshoot in de pin-up stijl lijkt leuk om een keer te doen. Ik kijk hier al een tijd rond en ik probeer te leren van wat ik allemaal voorbij zie komen en de commentaren die er onder vermeld worden. Ik hoop dat ik hier door kritieken op mijn foto’s ook het nodige te kunnen opsteken. Commentaar leveren vind ik wat lastig omdat mijn kennis beperkt is, ik vind iets mooi of niet maar technisch gezien of iets goed is of niet ????

Vriendelijke groet, Dirk
Naar boven
BerichtGeplaatst: za feb 07, 2015 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal! Ik ben Sabine, 24 jaar en ik kom uit Arnhem. Ik ben fulltime fotograaf, voornamelijk mode en portret. Daarnaast houd ik van bloggen, films en series kijken en sushi eten, en soms alles tegelijk.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 51, 52, 53, 54  Volgende
Pagina 52 van 54

Ga naar: