Meld je gratis aan

Even voorstellen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 52, 53, 54  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di feb 17, 2015 18:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ben een tijdje al actief op zoom.nl, maar niet op forum. Ik denk moet vaker hier komen forum. Dus, heb mij niet voorgesteld.

Ben Richard, 32 jaar oud, uit Zwolle. Ben vorige jaar begonnen met fotografie, het is nu mijn passie geworden. Vind altijd leuk op de pad gaan fotograferen etc.

Dat was volgens mij zo'n beetje! Smile

Grtz Rich
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di mrt 10, 2015 23:00    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi ik ben Koen, ik ben bijna 16 jaar oud en woon in Almelo. Ik heb net mijn body verkocht en fotografeer daarom tijdelijk met mijn vader's body tot dat ik een nieuwe gekocht heb.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za mei 16, 2015 17:32    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, Ik ben Aisha. Afgelopen Maandag heb ik, na lang wikken en wegen, een Nikon D5200 aangeschaft. Nu heb ik er een 18-55 lens bij, maar ik heb al tweedehands een 18-105 lens gekocht. Ik ben een absolute noob op het gebied van fotografie, en ik hoop op dit forum veel te kunnen leren, en uiteindelijk mijn eigen steentje bij te kunnen dragen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za mei 16, 2015 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi collega's

Ik ben Geert en ik woon in Valthermond (Drenthe).
Ik ben 57 jaartjes jong en het leven gaat naar wens. Razz

Sinds vandaag op dit forum.
Ik heb fotografie al lang als hobby maar het was wat ingezakt.
Sinds de laatste paar jaar er weer aktief mee bezig en dus ook digitaal spul.
Het internet vind ik een uitkomst want er is veel informatie te vinden.
Dus kun jezelf er ook veel van opdoen en ervan leren en dat is heerlijk. Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: zo mei 17, 2015 09:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ishje schreef:
Hallo, Ik ben Aisha. Afgelopen Maandag heb ik, na lang wikken en wegen, een Nikon D5200 aangeschaft. Nu heb ik er een 18-55 lens bij, maar ik heb al tweedehands een 18-105 lens gekocht. Ik ben een absolute noob op het gebied van fotografie, en ik hoop op dit forum veel te kunnen leren, en uiteindelijk mijn eigen steentje bij te kunnen dragen.

http://www.digitalefotografietips.nl

Om vooruit te komen, moet je soms een stap terug doen...
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 23, 2015 18:41    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Ik ben esmee, en ik fotografeer als hobby ik heb nu een d5100 met een 18-55 en een 40mm macro. Ik heb mijn sigma 70-200 verkocht en wil deze vervangen door een tamron 70-300 en de sigma 105. Als andere hobby hou ik verschillende soorten reptielen en ga ik regelmatig vissen. O ja en ik fotografeer vooral natuur en macro.

Groetjes
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jun 25, 2015 22:06    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo lezer,

Ik ben Daphne, 30 jaar jong (het doet nog steeds een beetje pijn), groener dan groen wat betreft foto's maken. Ik heb mijn camera nog geen drie weken geloof ik Smile
Ik ben getrouwd, heb een zoontje, 4 katten en 2 hondjes.
En op en aanmerkingen op mijn foto's? GRAAG als je het maar een beetje vriendelijk houd en met nuttige feedback komt Smile
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo jul 19, 2015 13:01    Onderwerp: Ben Ronald Huls Reageer met quote

Hallo,

Ik ben Ronald Huls. 49 jaar oud. Wonend te Nieuwegein. Zo'n 25 a 30 jaar geleden fanatiek gefotografeerd met een Canon Spiegel Reflex Camera. Welke weet ik niet meer. Uiteraard nog uit het tijdperk van de foto rolletjes.

Mijn Nicknaam BobMarley komt omdat ik reggae muziek leuk vind.

Mijn foto's werden toen des tijds zeer gewaardeerd door fotografen. Het werd mij aangeraden om de fotovakschool te Zwolle gaan volgen zo'n 25 a 30 jaar geleden. Maar werd niet aangenomen omdat ik absoluut niet kon tekenen/ retoucheren. Dat werd in die tijd nog met de hand gedaan er kwam nog geen computer aan te pas.

Sinds het digitale tijdperk ben ik eigenlijk stil gaan staan wat fotografie betreft. Op computer gebied absoluut niet stil gezeten, ken alle Windows versies door en door. Maar digitale fotografie heeft mij altijd minder de aandacht getrokken. Altijd een zeer eenvoudige camera gehad van een paar tientjes.

Nu wil ik het weer serieus gaan oppakken het fotograferen en heb de Nikkon D5300 camera gekocht met een 18-55 mmlens en een losse telelens van Nikkon van 55-300 mm. Deze heb ik gisteren (18 juli 2015) gekocht.

Ik ben de technieken/ termen volledig kwijt. Dit moet ik dus allemaal volledig opbouwen. Zal hierom dan ook veel vragen gaan stellen in de nabije toekomst.

Heb me afgelopen vrijdag ook aangemeld als lid van Zoom.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do aug 27, 2015 17:10    Onderwerp: Reageer met quote

Dag allemaal,

ik zie nu pas deze voorstel-thread! Ik ben er al een weekje, maar ik stel me nog maar even voor.

Mijn naam is Mark, ik ben 32 en woon in Utrecht. Ik fotografeer al jaren enthousiast (als hobbyist) en ga ook voorlopig lekker door. Ik wil alleen meer leren en betere, complexere foto´s maken.

Belichting, de juiste instellingen beredeneren, andere stijlen en middelen proberen. Ik wil me er in verdiepen, want ik doe veel op gevoel.

Nou, we spreken/schrijven met elkaar!

Groeten,

Mark
Naar boven
BerichtGeplaatst: do sep 03, 2015 19:52    Onderwerp: Reageer met quote

Goedenavond iedereen,

Hierbij wil ik mij graag voorstellen aan u allen.

Ik ben Remco, (RFGFotografie), woon in Gouda, ben dol op natuur/112/vuurwerk-fotografie, heb een Canon EOS 70D + Tamron 16-300 lens die hoog nodig toe is aan vervanging en een Panasonic HC-X920 camcorder.

Fototje Smile

Naar boven
BerichtGeplaatst: zo sep 06, 2015 10:08    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal, ik ben Richard, 32 jaar en kom uit Putten.
Begin net met fotografie en hoop een hoop te leren van jullie.
Ik gebruik een sony nex 5, en fotografeer met een dji phantom 3.

Groeten,
Richard
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 28, 2015 09:08    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben Christa, ik ben 32 jaar en ik kom uit Kerkrade. Ik zit in mijn examenjaar van de opleiding mediavormgeving. Hier ben ik begonnen met fotografie en ik ben het steeds leuker gaan vinden. waar ik op zoek naar ben is een fotografiemaatje, want met twee op pad gaan is het toch leuker dan alleen Very Happy. Verder hoop ik hier heel veel te leren en vind ik het leuk om gezellig wat te kletsen.

Groetjes Christa
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 25, 2015 15:25    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi, ik ben nis en kom uit zuidhof. Ben hier al a biggtime .. . offline geweest. Maar ben weer back. Voor de geen die my niet kent. Ik ben nis. Ik kom uit een achterwyk en ben een freelance fotograaf en maak voornamelyk foto's van interessante straat mensen. Vandaar dat myn fotografie serie 'StreetPeopleProject' heet. Ik hou van de verschillende manieren van hoe ze reageren en hoe ze hun expressie uiten als ze zien dat ik onverwachts een foto van ze maak. De een kykt my verbaasd aan, de ander draait zich om en de ander laat flink wat van zich horen. Maar al de mensen van de straat die je op me foto ziet. Waren na het zien dat ik ze fotografeerde er niet op tegen. De mensen van de straat die er wel op tegen waren, daar van heb ik de foto gewoon verwyderd.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do dec 17, 2015 17:03    Onderwerp: Reageer met quote

Goedendag,

Ik keek af en toe wel eens op de Zoom website.
Maar heb sinds kort ook maar een account aangemaakt.

Toen kwam ik tot de ontdekking dat er ook een forum hier dus is, altijd leuk Smile
Dus bij deze zal ik mij maar even voorstellen.

Ik ben Katjang, 26 jaar en kom uit Almelo.
Ik fotografeer al sinds jongs af aan maar ongeveer 4 a 5 jaartjes meer serieuzer.
Ben dan ook een freelance fotograaf (ook cameraman) en studeer aan de Fotovakschool.

Apparatuur waar ik nu mee werk is Canon 600D.
Met de lenzen Sigma 10-20mm, Canon 35-70mm, Canon 50mm F1.8, Tamron 70-300mm.

Wil nog een full frame body kopen waar ik nu voor spaar, de Canon 5D Mark II
Maar wil mijn Canon 600D ook erbij houden.

Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust Smile

Met vriendelijke groeten,
Katjang

http://www.katjang-photography.nl
Naar boven
BerichtGeplaatst: do dec 31, 2015 13:54    Onderwerp: Vieze bril (-; Reageer met quote

Sorry , zal beter opletten.
Ytos bedankt.
Geert
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 52, 53, 54  Volgende
Pagina 53 van 54

Ga naar: