Meld je gratis aan

hoe kom ik aan een website??
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do sep 16, 2010 11:07    Onderwerp: Reageer met quote

kiekum-nl schreef:
Zou graag nog even de volgende webhoster onder de aandacht willen brengen:

www.webruimtehosting.nl

Zij bieden zeer complete en uitgebreide pakketten aan voor minder dan geen geld.

Zo heb je al een pakket met 3GB webruimte en 100GB datatraffic
diverse click-to-install goodies EN een gratis .nl domeinnaam voor nog geen
2 euro per maand.

De servers zijn retesnel en ze hebben een uptime garantie van 99,7%
wat betekend dat het zo goed als nooit voorkomt dat je website onbereikbaar is.

Ze leveren geweldige support. Meestal heb je binnen het uur al antwoord
op je vraag of een oplossing voor je probleem, ook buiten kantooruren,
zonder kosten.
Heb zelf nu sinds een tijdje zo'n pakket bij hen en ben 100% tevreden.

Dit soort specificaties met zo'n prijs (en kwaliteit) kom je maar zelden tegen.

Ze geven aan zelfs een uptime van 99,9% te hebben. Ik heb gisterenavond ook webruimte en een domeinnaam besteld daar. Op de website staat wel voor 23:00 besteld = voor 23:00 je website online kunnen zetten (mits betaald met iDeal e.d.), maar dat valt me tegen. Heb rond 19:15 besteld en betaald en een mail met bestelgegevens ontvangen. Verder nog geen gebruikersnaam/wachtwoord gekregen en ook geen ftp gegevens ofzo. Vanmorgen rond 9 uur gebeld en de medewerker die ik aan de lijn had lijkt niets van het bedrijf te weten. Toen ik hem zei dat ik voor elf uur online moet kunnen zijn volgens de info op de website, maar nog geen gegevens had zei hij me dat ik die gegevens voor elf uur 's morgens zou krijgen! Dat komt niet overeen met wat op de website staat én ik heb inmiddels (11 uur geweest) nog steeds geen gegevens... straks nog maar eens bellen.
Helaas mis ik een FAQ op hun website, anders had ik eerst daar in gekeken.

edit:
Mailtje gestuurd en het bleek dat ze mijn telefoonnummer nog misten. Nu heb ik mijn gegevens, dus vanavond maar eens proberen mijn website online te krijgen.
Tip voor iedereen die hier een website wil hebben: vul op het bestelformulier ALLE gegevens in.
Een webhosting bedrijf wat niet eens een formulier heeft wat een foutmelding geeft als het bepaalde gegevens mist, wie verzint dat nou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 26, 2010 15:45    Onderwerp: Reageer met quote

Met een Joomla (opensource) powered site kom je al een heel eind!

Mijn eigenportfolio heb ik geregeld bij Picaholic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za jan 08, 2011 22:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook one.com

Compleet NUL ervaring ermee, en kom er dan ook niet uit om vanaf niks te beginnen.
gezien alle schetsen die ik heb liggen is dat wel wat ik graag wil... mijn eigen stijl.

Wil het simpel houden.

1 grote foto waarop je klikt om op de website te komen(niet perse)
2. welkomstpagina met vervolg buttons naar portfolio, over MovE fotografie, nieuws en contact
En dan natuurlijk nog bovengenoemde vervolgpagina's

Het programma waar mee gewerkt word heb ik de handleiding gegoogled maar blijf ook dan vastlopen en krijg helemaal niet wat ik wil

Wie o wie kan me ermee helpen want word er onderhand moedeloos van
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2011 11:24    Onderwerp: Reageer met quote

moniek1984 schreef:
Ik heb ook one.com

Compleet NUL ervaring ermee, en kom er dan ook niet uit om vanaf niks te beginnen.
gezien alle schetsen die ik heb liggen is dat wel wat ik graag wil... mijn eigen stijl.
[...]

Hosters hebben vaak (standaard) templates die je aan kan passen. Nadeel is dat je zonder al te veel kennis niet erg veel van jezelf er in kan leggen.
Kant en klare CMS systemen (Joomla, Drupal, Wordpress, SimpleCMS, e.d.) vragen, als je ze zelf aan wilt passen, ook kennis van de gebruikte software (en gebruikte 'talen').

moniek1984 schreef:

[...]

Als je echt helemaal je eigen stijl wil, zal je daar in moeten investeren. Dat kan door jezelf te gaan verdiepen in o.a. HTML, PHP en CSS. OF door iemand de website voor je te laten bouwen. Het eerste kost tijd en het tweede kost geld (tenzij je iemand zo gek vindt om dat gratis voor je te doen).

Wil je, of kan je dat niet, dan zal je het altijd voor een stuk met andermans stijl/design/template moeten doen.
BerichtGeplaatst: di mrt 29, 2011 23:01    Onderwerp: Reageer met quote

www.wix.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 17:05    Onderwerp: Reageer met quote

willemr72 schreef:
moniek1984 schreef:
Ik heb ook one.com

[...]

Hosters hebben vaak (standaard) templates die je aan kan passen. Nadeel is dat je zonder al te veel kennis niet erg veel van jezelf er in kan leggen.
Kant en klare CMS systemen (Joomla, Drupal, Wordpress, SimpleCMS, e.d.) vragen, als je ze zelf aan wilt passen, ook kennis van de gebruikte software (en gebruikte 'talen').

moniek1984 schreef:

[...]

Als je echt helemaal je eigen stijl wil, zal je daar in moeten investeren. Dat kan door jezelf te gaan verdiepen in o.a. HTML, PHP en CSS. OF door iemand de website voor je te laten bouwen. Het eerste kost tijd en het tweede kost geld (tenzij je iemand zo gek vindt om dat gratis voor je te doen).

Wil je, of kan je dat niet, dan zal je het altijd voor een stuk met andermans stijl/design/template moeten doen.

het is inderdaad lastig omdit zonder inverstering (tijd / geld) te doen, ik denk dat je de voor en nadelen naast elkaar moet zetten. Als het geld kost weet je dat het goed komt (bij een erkend buro), en als je het zelf gaat doen zou je echt een paar boeken moeten aanschaffen om het basis begrip te begrijpen hoe je een HTML document kunt programmeren.

Dit alles hebben we het nog geen eens over CSS & JQuery erbij. ook dit zijn weer aparte talen die je naast je (X)HTML bestanden kunt gebruiken.

gr. DJ
BerichtGeplaatst: vr mei 04, 2012 15:04    Onderwerp: Reageer met quote

Als je via deze link of couponcode "hjg85" bij servage hosting aanschaft krijg je 10% korting. Waarom ik servage voor mezelf en klanten gebruik?

Onbeperkte opslag
Onbeperkte datatransfer
Onbeperkt aantal mailboxen
Onbeperkt aantal ftp accounts, ook te locken in een map
Gratis .nl/com/eu/org/... domeinnaam inbegrepen, extra domeinen kunnen aangeschaft worden
Makkelijk subdomains aanmaken
MySQL databases met backup functie en phpmyadmin
PHP en Python support
24/7 Support
Autoinstaller voor Wordpress, Joomla, e107 en veel andere cms/blogs
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8

Ga naar: