Meld je gratis aan

hoe kom ik aan een website??
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za okt 03, 2009 22:07    Onderwerp: Reageer met quote

Tevreden bij HelderHosting
€.71,40 /jaar incl domeinnaam

10GB opslagruimte
100GB/maand dataverkeer

Mogelijkheid voor FrontPage/SharePoint Designer, Joomla, Typo3, PHP, fotoalbum, FTP

Zelf ben ik bezig met Joomla, nog even wat oefenen. Voorheen probleemloos met FrontPage/SharePoint Designer gemaakt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 04, 2009 04:52    Onderwerp: Reageer met quote

hoeveel heb je voor de website betaald als ik vragen mag?

btw te duur hosting: www.hosting2go.nl goedkoper 2 gb space is zat ! heb daar mijn 30 domainen gehost een prima hosting.

mvg sally
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2009 15:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb sindskort ook mijn eigen site en heb deze met one.com gebouwd. Ben hier heel tevreden over. Voor 40 euro heb je je domeinnaam, webspace, incl opstart en registratiekosten. Dan heb je 3GB webspace, onbeperkt dataverkeer, onbeperkt aantal mail accounts en een geintegreerde foto-gallerij. Die laatste heb ik niet gebruikt. Wel geprobeerd en werkt prima en ziet er redelijk uit, maar er gaat voor mij niets boven SimpleViewer.

In drie stappen ben je online en je hoeft geen verstand van HTML, FTP of iets dergelijks te hebben. Het programma waar je je site mee bouwt is volgens mij niet het nieuwste van het nieuwste (windows98 interface), maar werkt perfect, zeker als je geen verstand van HTML hebt.

Wat ik vooral heel goed vind, is de 24/7 online helpdesk. Geen e-mails waar je op moet wachten, maar direct antwoord via chat. En je kunt ze met alle vragen bestoken, ze geven altijd snel en goede antwoorden.

Als je een beetje verstand van computers hebt, dan kom je met one.com heel snel een heel eind. Echt een aanrader!

www.fg-fotography.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo okt 07, 2009 21:06    Onderwerp: Reageer met quote

Als je het met kunst ed makkelijk wilt houden, kun je via EXTO een eigen profiel aanmaken en foto's van je kunstwerken uploaden, deze site is expliciet voor kunstenaars.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 11:27    Onderwerp: ik weet wat!!! Reageer met quote

Ik weet iets, Ik heb dit zelf ook gehad. Ik wil graag een website maar het kost veel geld enz. kijk is op www.creapages.nl Ik heb hier mijn website laten maken. Ik ben zeer tevreden!!! Creapages is niet duur en leverd uitstekende websites. Alles naar uw wensen en smaak.
Kijk is op mijn website. www.viannypremsela.nl

Voor vragen kunt u mailen naar votografie@viannypremsela.nl of neem contact op via www.creapages.nl

Hopelijk is het iets voor u.

Groeten, Vianny.[/b]
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 17:07    Onderwerp: Reageer met quote

Spijt me zeer ik ben niet met je eens 350 euro vind ik al te veel laat staan als je praat over mensen die geen geld hebben of niet te veel geld aan willen besteden, vooral nu in dit krediet crisis.

ik maak ook websites ik heb nu actie van 50 euro Ex btw 5 pagina's website en design naar keuze of word hij op maat gemaakt maar dan kost hij iets meer.

voor meer info kijk op:
www.mesdaq.nl

of mail info@mesdaq.nl

Met vriendelijke groeten.

Mesdaq
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 17:09    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry voor opmerkingen maar ik vind jou website ook niks aan.
amateur werk is dat.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 18:02    Onderwerp: Reageer met quote

ook sorry voor de opmerking, maar dan heb je geen verstand van website's!
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 18:09    Onderwerp: Reageer met quote

en dan nog iets,
Voor 50euro kan je geen professionele website krijgen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 18:21    Onderwerp: Afzeiken? Reageer met quote

Jongens is het nu echt nodig om hier elkaars werk of wat dan ook af te zeiken? Volgens mij was de vraag 'ooit' of iemand sites wist waar je websites kon maken of door iemand een website te laten maken ...

Ieder z'n eigen ding en laat elkaar in hun zijn/haar waarde!
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 19:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ja was mijn mening meer niet.
zo lang ik weet dat ik pro websites maak is het goed en dat kan je ook zien aan jou layout amateur website voor amateur fotograaf dus het past goed bij elkaar toch? of zie ik het verkeerd? je foto's zijn ook allemaal wazig.

Maar is een mening dus misschien leer je daar nog wat van.
dat je 350 euro voor dat website betaald heb kan ik niet begrijpen maar goed ieder zijn eigen ding.

groetjes
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 19:30    Onderwerp: Reageer met quote

als je verder leest op mijn site staat er dat er een probleem is met het programma waarmee ik de foto's op mijn site zet. wat het origineel is scherp maar dat komt nog wel.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 21:05    Onderwerp: Reageer met quote

ooh je bent 14 jaar, neem mij niet kwalijk je zult nog veel leren in de jaren en je zult zien dat er betere websites zijn en programma's voor je foto's misschien leer je meer hier van wat mensen.

wat voor programma gebruik je voor je foto's dan?

groetjes
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 21:18    Onderwerp: Reageer met quote

mesdaq schreef:
ooh je bent 14 jaar, neem mij niet kwalijk je zult nog veel leren in de jaren en je zult zien dat er betere websites zijn en programma's voor je foto's misschien leer je meer hier van wat mensen.

wat voor programma gebruik je voor je foto's dan?

groetjes

Pardon?

Overigens zit ik zelf bij http://www.antagonist.nl/
Goede webhosting tot zover. Nog geen "downtime" gehad. Verder, lekker snel en betrouwbaar.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 21:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben nog opzoek naar een goede versie van PhotoShop. Maar ik gebruik sinds vandaag Paint.NET wat al op mijn site stond is dat de recente foto's onscherp zijn. dat komt door een fout in het programma dat ik hiervoor gebruikte. want het origineel is wel scherp.

sorry voor mijn heftige reactie.

Met vriendelijke groet, Vinany.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8

Ga naar: