Meld je gratis aan

opzeggen lidmaatschap
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2007 02:07    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben na amper lid te zijn geworden van zoom magazine al weer he-le-maal klaar met hcc,denk er over om morgen mijn vorige week bestelde lidmaatschap op zoom maar meteen weer op te zeggen,wat een klant onvriendelijke bende is het zeg Evil or Very Mad (zie mijn beklag in onderstaande link).

http://zoom.nl/forum/viewtopic.php?t=9206

MSP.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2007 17:09    Onderwerp: Reageer met quote

Ook een paar verbeterpunten van mij:

- Ik wil graag de mogelijkheid om Zoom te hebben zonder HCC abonnement.

- Waarom moet ik perse schriftelijk opzeggen. Bij F&L (de uitgever van
c't magazine, CHIP, Computer easy, CHIP FOTO VIDEO, Auto Review, Supercar, koken & genieten, Appetito magazine, Advanced Photoshop, Web Designer) kan je via een webformulier aangeven dat je op wil zeggen. Gewoon vanaf de homepage: service-> abonnementen -> opzeggen.

- Via het hccservice kan je niet zien tot wanneer je je abonnement kan opzeggen. Dus gewoon per blad aangeven tot wanneer het abonnement loopt en voor welke datum je op moet zeggen.

Laatst aangepast door victormk1 op di okt 30, 2007 17:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2007 17:13    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij staat op de site van de hcc toch duidelijk:
Quote:
Indien u onverhoopt het blad wilt opzeggen of u wilt overstappen naar een ander blad dan moet u rekening houden met een opzegtermijn van 2 maanden.

Dat er twee bladen zijn die je via internet kan opzeggen, is denk ik de uitzondering die de regel bevestigd. De regel is volgens mij dat je bij bijna alle bladen schriftelijk moet opzeggen.
Niet dat ik dat zelf de mooiste methode vind hoor Smile
Naar boven
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2007 21:32    Onderwerp: Reageer met quote

Donkie-chot schreef:
De regel is volgens mij dat je bij bijna alle bladen schriftelijk moet opzeggen.
Niet dat ik dat zelf de mooiste methode vind hoor Smile

Ach, wat is de definitie van schriftelijk...
Ik heb wat abonnementen opgezegd die ook schriftelijk beeďndigd moesten worden. Ik heb ze allemaal via email opgezegd, en zijn allemaal geaccepteerd.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2007 23:20    Onderwerp: Reageer met quote

victormk1 schreef:

- Ik wil graag de mogelijkheid om Zoom te hebben zonder HCC abonnement.

Zodra dit kan wordt ik weer lid, inderdaad weer, ben ooit lid geweest en met veel moeite mezelf van HCC kunnen verlossen. Zal nu Zoom in de winkel moeten kopen als ik hem wil lezen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di nov 13, 2007 01:27    Onderwerp: Reageer met quote

Veel leuker is het dat je een proefabonnement afsluit waarbij in de voorwaarden duidelijk staat dat deze niet automatisch verlengd wordt (heb dat in de confirmation email) en dat wanneer je terug komt van vakantie er een deurwaarders brief op de mat ligt.
Vervolgens geef je aan dat het abonnement niet automatisch wordt verlengd conform de voorwaarden en krijg je via de deurwaarder te horen dat HCC nooit dergelijk proefabonnementen afsluit. Als je dan de bewijzen vervolgens overhandigd aan de deurwaarder hoor je niets meer. Zelfs geen excuses.. Nee hoor. Dit werkt voor mij niet.. Gelukkig bewaar ik al m'n mail en correspondentie anders had ik gewoon de klos geweest voor de extra kosten..
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 04, 2012 11:04    Onderwerp: Reageer met quote

Abonnee worden gaat makkelijker dan opzeggen.
Ik dacht (ook) een abonnement te hebben voor 1 jaar. Nu is er gewoon 49,50 afgeschreven! Het zou automatisch aflopen dacht ik.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jul 04, 2012 23:41    Onderwerp: Reageer met quote

Mmmmhhhh... Geen idee of er wat veranderd is de afgelopen vijf jaar... topickick?
BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 14:08    Onderwerp: Reageer met quote

http://service.idg.nl/abonnementen/faq
Dan klik je op Zoom.nl en dan op Hoe kan ik mijn abbonement opzeggen.

Heel simpel.

Ik werd keurig geholpen. Ze hebben de voorkeur om het te eindigen via de telefoon dit heb ik gedaan.
Ik kreeg de bevestiging binnen 2 dagen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: