Ga naar inhoud

Hulp: Compleet overbelicht Canon 600D

Kappa222
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste allen

Ik maak videos met een Canon 600D en een 18-50 kitlens in de buitenruimte met alleen natuurlijk licht. Ik heb opgemerkt dat soms het beeld helemaal overbelicht terwijl er helemaal niet zoveel licht in de lens komt. Wat ik op de scherm zie is dan bijna helemaal wit, compleet overbelicht met nauwelijks beeld te zien. Maar wat nog gekker is, als ik nog niet op het record-knopje heb gedrukt en in plaats daarvan de foto shutter-knop half ingedrukt hou, waardoor de camera gaat focussen in de videostand, dan wordt het beeld plotsklaps compleet normaal. Dan zie ik alles op het scherm zoals je het zou verwachten. Laat ik de shutter-knop los, dan schiet het beeld weer compleet wit. Ik heb nog niet geprobeerd om te recorden met de shutter-knop half ingedrukt, ik weet niet of dat werkt. Maar er klopt hier duidelijk iets niet. 

Dit probleem heb ik tot nu toe twee keer meegemaakt. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Wat gaat hier fout? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...