NienkeWuring Geplaatst: 24 maart Delen Geplaatst: 24 maart (aangepast) Vanmiddag gekeken bij een EF 28-70 F2.8 L die helaas niet in orde bleek en waarschijnlijk niet repareerbaar Wie heeft er zoéén te koop voor een schappelijke prijs? mvg Nienke 24 maart aangepast door NienkeWuring Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
straatfotograaf Geplaatst: 25 maart Delen Geplaatst: 25 maart Wat noem je een schappelijke prijs? Straatfotografie & ontwerp van passe partouts: www.staallijst.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NienkeWuring Geplaatst: 25 maart Auteur Delen Geplaatst: 25 maart Ik denk aan 350 to 400euro mits compleet en in zeer goede staat (niet aan de andere kant van Nederland). Dan lijkt mij voor een objectief die tussen 1992 en 2002 is gemaakt het een net bod Momenteel vragen sommige mensen op MP prijzen naargelang wat winkels vragen die nog garantie moeten bieden. Het exemplaar welke ik gisteren heb gezien gaf bleek beeld en is nu naar de reparateur, de kans dat die weer beschikbaar wordt is nihil. Maar ik ben mij aan het oriënteren, het kan maar zo zijn dat ik nog even uitwijk naar een alternatief mvg Nienke Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gietjedo Geplaatst: 25 maart Delen Geplaatst: 25 maart Op Facebook staat er een op Marketplace voor €450,00. Wordt aangeboden door Việt Hoàng, woont in Deventer. lid van Canon Fotografie Koop en Verkoop NL 1 Kijk op zoom.nl: gietjedo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NienkeWuring Geplaatst: 26 maart Auteur Delen Geplaatst: 26 maart Ik ben inmiddels voorzien en heb een hele mooie op kunnen halen via MP, het is wel een nieuwere versie en ietsjes duurder geworden maar dat is logisch. 2 Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten