PeterKosterHT Geplaatst: 24 maart Delen Geplaatst: 24 maart Ik heb op dit forum vaker de loftrompet gestoken over DPReview.com, vanwege de grondige tests van camera's en andere zaken, compleet met galerijen vol voorbeeldfoto's. Maar helaas, niets op deze aardkloot is voor de eeuwigheid: DPReview stopt op 10 april. Moederbedrijf Amazon kondigde eerder dit jaar aan dat in deze moeilijke tijden hard gegroeid was, maar nu op de kleintjes moet letten. Daarom schrapt het wereldwijd 18.000 banen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Andretty Geplaatst: 26 maart Delen Geplaatst: 26 maart Jammer, een van de beste Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NienkeWuring Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart Echt heel jammer, daar keek ik best vaak 😞 Quote Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 10 mei Auteur Delen Geplaatst: 10 mei Lijkt er op dat ze toch zachtjes doorgaan (wellicht in de hoop op een overname?). Bovenaan staat nu een aankondiging dat wat er geplaatst is in ieder gevakl als archief bewaard blijft. Mooi. Maar tot mijn verbazing zie ik nu ook een initial review en een video-repo over de nieuwe Nikon Z8 verschijnen... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen