Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Danny, denzelpics is mijn naam die ik ga gebruiken voor fotografie/instagram. Ben nog niet begonnen met een portfolio opbouwen omdat ik echt net begonnen ben met fotografie en eerst alle basics onder de knie wil hebben. Ken alle basisregels wel maar theorie en praktijk is toch een wereld van verschil is gebleken.

Mijn voorkeuren wat betreft fotografie gaan uit naar wildlife en macro. Deze werelden fascineren mij omdat je alles wat normaal gesproken ver weg is dichtbij kan brengen en bijna tastbaar kan maken. Daarnaast vindt ik het heerlijk om in de natuur te zijn en daar tijd door te brengen. Portretten doe ik af en toe ook wel van de kinderen maar die zijn puur voor eigen gebruik.

Mijn gear bestaat uit de Canon eos R7. Daar heb ik om te beginnen een RF100-400 F5.6-8, RF85mm F2.0 macro en de RF 50mm F1.8 bij. 

Ik sta uiteraard open voor tips en tricks om mijn hobby naar een hoger niveau te tillen en het nog leuker te maken. En ja cursussen staan ook op de planning maar eerst de camera leren kennen leek mij handiger.

Danny(denzelpics)

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Danny, welkom op dit forum,

Zo te lezen zal het niet aan jou gear niet liggen, ik zie dat jij een zelfde tele zoom hebt dan ik. En een camera leren kennen doe je door er heel veel mee te oefenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...