Ga naar inhoud

Verplaats naar de goeie topic. Goedemorgen dames en heren fotografen.

Lauran

Aanbevolen berichten

• Lauran wijzigde de titel naar Verplaats naar de goeie topic. Goedemorgen dames en heren fotografen.
4 uren geleden, Lauran zei:

Mijn naam is Lauran, 63 jaar jong en kom uit het zeeuwse land en wel te verstaan uit Heinkenszand.

Sinds enige tijd ben ik min of meer toch wat besmet met het virus waar jullie best wel een naam voor hebben?
Dieren en natuurfotografie zijn toch wel onderwerpen wat ik super vind om te fotograferen.
Na eerst enige tijd wat aan het experimenteren geweest te zijn met een Canon EOS 1300 D heb ik nu een EOS 70D.
Gezien ik veel wil oefenen en vooral leren ben ik lid geworden van Zoom als het forum.

Vragen al ik zeker gaan stellen want die heb ik genoeg, dit doe ik alleen als ik na gegoogeld heb en YouTube uit gepluisd heb.

Met vriendelijke groet,

Lauran

Beste Lauran,

Het is heel goed dat jij je voorstelt aan dit forum, echter hebben wij daar een speciaal topic voor "Even voorstellen"

Maar ik ga daar niet moeilijk over doen, Welkom op dit forum, en laat nou elkaar helpen door antwoorden op vragen, en het geven van tips, nou net de core business zijn van dit forum. Ik wens jou veel plezier met jou dieren- en natuurfotografie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...