Ga naar inhoud

In het weekeinde hebben de spammers langer vrij spel...

Gietjedo

Aanbevolen berichten

In het weekeinde wordt duidelijk dat er niet of minder door Zoom medewerkers wordt omgekeken naar het Forum. Binnen de kortste keren staat het onder Uitgelicht vol met spamberichten. Dit doet mij vrezen voor de vakantieperiode die is aangebroken. Heeft Zoom er alles aan gedaan om het spammers bij het inschrijven als forumlid niet te makkelijk te maken? Je gaat bijna wensen dat AI wordt ingezet bij dit proces.

• Like 1

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, in2lapland zei:

Heeft Zoom er alles aan gedaan om het spammers bij het inschrijven als forumlid niet te makkelijk te maken?

En wie zegt dat je je "als spammer" moet inschrijven bij het forum, om te kunnen posten?

Kan dat zonder registratie dan? 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin mij af te vragen hoe andere forums het doen, ik bezoek regelmatig ook een ander forum, waar vrijwel geen spam op voorkomt.

Ik geloof dat daar verschillende forumleden ook moderator zijn, welke ongeoorloofde content ook van het forum kunnen verwijderen. 

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb iets van 15 jaar een website met forum gehad. Als je je forum goed dicht timmert en dat bijhoudt, hoef je nauwelijks last van spam te hebben. Maar het blijft een voortdurende strijd, die aandacht en tijd vergt. Ik heb het idee dat Zoom al lang blij is dat ze de galerij weer op orde hebben, en dat het forum er maar een beetje bij bungelt. Dat het forum geen integraal onderdeel van de site is, zegt eigenlijk al genoeg.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...