M.Koelink Geplaatst: 31 mei Delen Geplaatst: 31 mei Hallo, ik per abuis (kennelijk) een verkeerd / gewenste schermnaam in mijn profiel staan. Vraag: kan dit veranderd worden en zo ja hoe? Dit lukt mij zelf niet vanuit de omgeving (profiel of account instelingen). BVD Met vriendelijke groet, M. Koelink 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 31 mei Delen Geplaatst: 31 mei Scherm naam wijzigen in account instellingen ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vBartheld Geplaatst: 1 juni Delen Geplaatst: 1 juni Dan mag jij meer dan wij @ko3ntje, want ik zie dit.. https://www.instagram.com/luc_von_bartheld/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 1 juni Delen Geplaatst: 1 juni Klopt. Ik zie het nu. Was een van de voordelen van beheerder of moderator. Sorry.😉😊 Maar tevens ook al besproken in een topic hier. Zie; Dus ik zal deze sluiten ivm dubbele. 1 ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten