Winfotos2022 Geplaatst: 10 juni Delen Geplaatst: 10 juni Hallo zoom die nationale fotografie quiz 23 juni om 19.30??waar komen jullie live op zoom facebook?? En hoe kun je quiz beantwoorden met je telefoon gewoon via zoom Facebook neem ik aan?? Want ik heb me aangemeld?? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 10 juni Delen Geplaatst: 10 juni Info staat erbij toch.... Er staat inderdaad niet WANNEER je de info ontvangt. Avond ervoor kan ook nog toch. 😉👍 Na je aanmelding ontvang je van ons een link naar de livestream om deel te nemen, evenals een link om met je telefoon te openen. Die zal synchroniseren met de livestream, waardoor je ter plekke live kunt meedoen aan de quiz. Je hebt dus alleen een smartphone (Android/iOS) nodig, en een laptop of TV om tegelijk de YouTube-livestream te bekijken. 1 ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Winfotos2022 Geplaatst: 10 juni Auteur Delen Geplaatst: 10 juni Oké bedankt voor informatie ja sorry ben nieuw hier dus weet niet zo goed 😁👋 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 10 juni Delen Geplaatst: 10 juni Hoi Winfoto's, Je krijgt inderdaad vlak van tevoren een mail met alle informatie over hoe je mee kunt doen. We gaan live via YouTube. Om mee te doen heb je een TV/laptop nodig inderdaad, en je smartphone kun je gebruiken om de vragen te beantwoorden van de quiz. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Winfotos2022 Geplaatst: 10 juni Auteur Delen Geplaatst: 10 juni OK bedankt voor informatie?? 😁👋 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Meer mensen die de link al hebben gekregen? 🤔😉 ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni M'n mailbox hangt (te) vol met mails van zoom maar nog geen link Ik ga denk ik voor zoom m'n junkmailbox inzetten want het is me wat te veel .... 1 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Als het goed is krijgt iedereen die zich heeft aangemeld vandaag een instructiemail met de link om het te kunnen kijken en de quiz te volgen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Yes ontvangen. 👍👍👍 Nog altijd optijd gelukkig. 😉 2 ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Yep hier ook 2 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard-20 Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Ondanks dat ik me vanmorgen pas heb aangemeld heb ik nog niks in m'n mail ontvangen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Voor aanvang van de quiz krijgt iedereen nog een mail dat we gaan starten, ook de mensen die zich vandaag pas hebben aangemeld. In die mail staan ook de instructies in om mee te doen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten