Ga naar inhoud

Geen enkele reactie op mijn mails

Aanbevolen berichten

Beste Reshift, Zoom academy,

18 mei heb ik naar aanleiding van het aanbod voor een Abonnement op Zoom Academy, via mail contact met de klantenservice opgenomen.

Zie de mail hieronder. Omdat ik bijna een maand later nog geen reactie had ontvangen heb ik ter herinnering op 5 juni opnieuw gemaild.

Op beide mails heb ik tot nu toe geen enkele reactie ontvangen.

Hierover ben ik teleurgesteld. Ik had verwacht dat een trouwe klant beter zou worden behandeld.

Met vriendelijke groet,

Hans van Balen

Van: Hans van Balen
Datum: zondag 5 juni 2022 om 14:47
Aan: <klantenservice@reshift.nl>
Onderwerp: Re: Abonnement op Zoom Academy. Actie: 50% korting. Voor altijd. ;(

Beste Reshift,

Op onderstaande mail Ik heb nog geen reactie ontvangen.

Ik had gehoopt dat jullie wat extra konden doen voor trouwe klanten.

Graag alsnog een reactie.

Met vriendelijke groet,

Hans van Balen 

Van: Hans van Balen
Datum: woensdag 18 mei 2022 om 23:57
Aan: <klantenservice@reshift.nl>
Onderwerp: Abonnement op Zoom Academy. Actie: 50% korting. Voor altijd. ;(

Beste Reshift, Zoom academy,

Ik ben verrast door de aanbieding; Abonnement op Zoom Academy. Actie: 50% korting. Voor altijd.

Een aantrekkelijk aanbod, maar voor een trouwe deelnemer aan de Zoom academy wel zuur.

De afgelopen jaren heb ik zo’n 55 cursussen van de Zoom academy en de Tech academy gekocht. Totaalbedrag bijna 1500 euro.  De meeste met boek, maar toch.

En nu kan een nieuwe deelnemer deze cursussen voor nog geen 50 euro per jaar volgen.

Voor een trouwe deelnemer aan de Zoom academy had ik een ander aanbod verwacht.

Met vriendelijke groet,

Hans van Balen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er afgelopen jaren 1 of 2 per jaar gedaan en dan voornamelijk voor het boek wat erbij zat, als ik nu door het aanbod kijk zie ik er geen boeken meer bij staan dus ik zal nu niet snel een abo nemen. Jij hebt er inderdaad al veel geld ingestoken en als je daar de boeken van af telt dan weegt het nog niet tegen die 50p/j die ze nu aanbieden. Dat is natuurlijk wel zuur maar ik denk niet dat er heel veel zijn die zoveel van de cursussen gekocht hebben, dan zou je misschien toch wel wat extra .... Maar goed dan nog is geen reactie niet juist, NEE is ook een antwoord toch! Maar misschien zijn ze nog aan het kijken wat ze extra zouden kunnen doen voor grootafnemers zoals jij ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, vBartheld zei:

Ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt. 

Maar wanneer ik naar de winkel ga en ik koop een nieuwe tv.. Dan krijg ik ook mijn geld niet terug wanneer blijkt dat deze tv de week erna in de aanbieding is.. Toch?

Daar heb je gelijk in Bart.

Toch had Zoom voor trouwe klanten iets extra's kunnen doen. Bijvoorbeeld een jaar lang gratis toegang tot alle cursussen.

Maar waar het mij nu om gaat is dat ik geen enkele reactie krijg op mijn mails. En dat vind ik niet netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hans,

Bedankt voor je bericht! Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen bij het Zoom Academy team en onze klantenservice. Ik hoop dat je dan in ieder geval een antwoord op je mailtjes krijgt.

Met vriendelijke groet,

Michelle

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-6-2022 om 13:59, Michelle zei:

Hoi Hans,

Bedankt voor je bericht! Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen bij het Zoom Academy team en onze klantenservice. Ik hoop dat je dan in ieder geval een antwoord op je mailtjes krijgt.

Met vriendelijke groet,

Michelle

Dank je Michelle,

Inmiddels is er contact geweest. En het is naar tevredenheid opgelost.

• Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...