Ga naar inhoud

Foto van de dag

Stefanie71
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb net zo eens door de lijst van 'foto van de dag' gekeken en ik vind het een beetje cliché allemaal, hertje, vogeltje, mooie foto's hoor, maar weinig origineel spul. Straatfotografie lijkt zelfs helemaal afwezig net als stilleven, terwijl ik toch regelmatig moois langs zie komen in die categorieën. Worden die foto's telkens door 1 dezelfde persoon uitgezocht misschien? Heeft er zo in ieder geval wel de schijn van ... 

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stefanie71! We proberen zeker wel af te wisselen. De foto van de dag wordt inderdaad (meestal) door een persoon uitgezocht, dat doen we vaak eind van de middag/begin van de avond. Afhankelijk van de foto's die voor die tijd zijn gemaakt, selecteren we de mooiste. De afgelopen paar dagen was het inderdaad veel natuur, maar ook macro kwam aan de beurt. Ga je net wat verder kijken, dan zie je dat we 16 juni een nachtfoto hadden, 9 juni een straatfoto en 3 juni een sportfoto. Ook portret kwam een aantal keer voorbij. Het is dus zeker niet zo dat we geen andere categorieën kiezen, al heb je gelijk dat stilleven niet vaak wordt gekozen, daar gaan we nog wat meer op letten!

• Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Stefanie71 zei:

Ik heb net zo eens door de lijst van 'foto van de dag' gekeken en ik vind het een beetje cliché allemaal, hertje, vogeltje, mooie foto's hoor, maar weinig origineel spul. Straatfotografie lijkt zelfs helemaal afwezig net als stilleven, terwijl ik toch regelmatig moois langs zie komen in die categorieën. Worden die foto's telkens door 1 dezelfde persoon uitgezocht misschien? Heeft er zo in ieder geval wel de schijn van ... 

Ben het met je eens, die steenuiltjes etc. kennen we zo langzamerhand wel (vooral bij de gekozen foto's). 

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...