Stefanie71 Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Ik heb net zo eens door de lijst van 'foto van de dag' gekeken en ik vind het een beetje cliché allemaal, hertje, vogeltje, mooie foto's hoor, maar weinig origineel spul. Straatfotografie lijkt zelfs helemaal afwezig net als stilleven, terwijl ik toch regelmatig moois langs zie komen in die categorieën. Worden die foto's telkens door 1 dezelfde persoon uitgezocht misschien? Heeft er zo in ieder geval wel de schijn van ... 2 Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
redactiezoomnl Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni Hi Stefanie71! We proberen zeker wel af te wisselen. De foto van de dag wordt inderdaad (meestal) door een persoon uitgezocht, dat doen we vaak eind van de middag/begin van de avond. Afhankelijk van de foto's die voor die tijd zijn gemaakt, selecteren we de mooiste. De afgelopen paar dagen was het inderdaad veel natuur, maar ook macro kwam aan de beurt. Ga je net wat verder kijken, dan zie je dat we 16 juni een nachtfoto hadden, 9 juni een straatfoto en 3 juni een sportfoto. Ook portret kwam een aantal keer voorbij. Het is dus zeker niet zo dat we geen andere categorieën kiezen, al heb je gelijk dat stilleven niet vaak wordt gekozen, daar gaan we nog wat meer op letten! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
corvee1r Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni (aangepast) Misschien de lijst met categorieën wat uitbreiden, met abstract bijvoorbeeld? Sprak hij deels voor eigen parochie:😉 Kijk eens bij de indeling van 500px 23 juni aangepast door corvee1r 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
corvee1r Geplaatst: 23 juni Delen Geplaatst: 23 juni 10 uren geleden, Stefanie71 zei: Ik heb net zo eens door de lijst van 'foto van de dag' gekeken en ik vind het een beetje cliché allemaal, hertje, vogeltje, mooie foto's hoor, maar weinig origineel spul. Straatfotografie lijkt zelfs helemaal afwezig net als stilleven, terwijl ik toch regelmatig moois langs zie komen in die categorieën. Worden die foto's telkens door 1 dezelfde persoon uitgezocht misschien? Heeft er zo in ieder geval wel de schijn van ... Ben het met je eens, die steenuiltjes etc. kennen we zo langzamerhand wel (vooral bij de gekozen foto's). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen